Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Naaawww!

passionsblomman skrev 2009-03-25 14:09:58 följande:
    Nu har jag kollat en animerad version av Starwars med min nackspärrade son och "haft så MYSIGT precis som på en fredag" som han sa.
  • Ninnispinnis

*tryckernermigmittemellanerochläggeruppbenenpåsoffbordetochtarettbettpåhvidisvåffla*

• Ninnispinnis

Hvidis -

Blommis -

Jag måste bara säga att min man är helt underbar! När jag kom hem från jobbet möttes jag av "Hej min lilla sjukling! Har det varit segt att jobba?" Sen sa han "Jag tycker du ska krypa upp i soffan och kura under filten, så slänger jag i en tvätt och fixar mat". Till saken hör att han steg upp med mig klockan 7 i morse och har snickrat med huset hela dagen (vilket innebär att han har snickarbyxor på sig - me like )

Fina, underbara människa!

• Ninnispinnis

ngenjören, you go girl!

Glömde nämna att min man även skrapade rutorna på min bil igår, eftersom den inte kan stå i garaget för tillfället pga alla verktyg och arbetsbänk som står där... Gjorde tyvärr inga våfflor igår, men ikväll ska jag vara en god hustru och bjuda på ärtsoppa och pannkakor, kompletta med sylt och vispgrädde

*bjuder era fina män på pannkakor också*

• Ninnispinnis

*slår mig ner i blommis lavendelsolvrå med en kopp kaffe och räcker över en kopp till blommis också*

• Ninnispinnis

Lanovia hur var det nu, testade du eller utgick du från att det var indianerna som kom? *förlåt om du hr skrivit det redan, lite glömsk* Om inte så kanske du skulle göra det? Många har ju indianliknande blödningar fast de är gravida...

Tycker jag har ÄL-känningar, men det är ju bara 10 dagar sedan indianerna kom. Våra kroppar spelar oss verkligen spratt ibland... Blev lite mys igår iaf, för säkerhets skull

• Ninnispinnis

Men Hvidis, "mys" är ju en finare omskrivning av barnagörande

11 dagar, you say...

• Ninnispinnis

Ankan, vilken fin bild! Snyggingar

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)