Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Blommis, hoppas ni slipper bli ordinerade sex på speciella tidpunkter under ÄL då, det hjälper väl inte direkt lusten och spontaniteten...

• Ninnispinnis

Hej sötnosar!

Har läst ikapp, och det var massor jag tänkte att jag skulle kommentera, men nu när jag är på sista sidan så kommer jag såklart inte ihåg vad...

Stor kram till Blommis i alla fall, vad glad jag blir att det inte var något fel! Skön att slippa ordinerat mys... Jag känner på mig att det blir fullträff snart!

Just det, såg i Lanovias "kompis" FL-länk att var tredje dag (+/-) är optimalt. När jag tänker efter så har vi faktiskt haft precis den frekvensen sista tiden (tror det är ÄL-tider dessutom), tack vare hotelldaten i Sthlm i onsdags I kväll kommer maken hem igen, så vi får väl försöka "keep up the good work"

• Ninnispinnis

Hvidis, men vadå, ska h*n inte heta Lillmuffins?!

Min kollegas (svensk med dansk kille, bosatt i DK) 2 månader gamla son heter Noah

Krya på dig förresten, vad är det för uslig influensa som kommer krypande en fredag??

*nyfiken på vilken bra-ig känsla det är du har förresten*

• Ninnispinnis

*hoppas att Lanovias dröm är en sanndröm*

• Ninnispinnis

Lanovia, imponerande med löprunda en lördag morgon klockan 7! Och jag som tycker jag är en friskus, men där ligger jag i lä...

Hvidis, vilken konstig dröm! Fast vi börjar ju bli vana vid ditt rika drömliv vid det här laget. Fortfarande nyfiken...

Blommis, hoppas det blir som ni hoppas i området.

Betty, läste om era vinster i gladtråden, helt galet! Bara att gratulera

Jag har haft en underbar dag i det fantastiska vårvädret. Har varit och gett lilla gudsonen hans 3-års present - en gunghäst. Vilken obeskrivlig känsla att se glädjen i hans lilla ansikte när han slet upp pappret och såg var det var... Lilla hjärtegullet! Vi satt sedan ute och åt glass, då lutade han sig tillbaks i stolen och säger vuxet "Ååhh, mysigt! Vilket underbart väder!" Han är verkligen en glädjespridare

Nu har vi påtat i trädgården och grillat. Ryggbiff, bakad potatis, majskolvar, korv, sallad och vitlökssås samt kall bea. Proppmätt! Ett gott vin till är pricken över i Sen ska vi spela Wii och kolla på engelsk kriminalserie. Lycka!

• Ninnispinnis

Hej!

Tittar in lite snabbt innan Van Veteeren börjar. Jag och maken har en söndagstradition att vi dricker te och tittar på Beck, Wallander, Van Veteeren eller vad som nu visas. Mysigt sätt att runda av helgen

Idag har vi påbörjat projekt trädäck Vi har grävt upp häcken, tagit bort stenplattor och brett ut sand. Kul att komma igång! Dessutom har vi haft besök av vänner och bäbis samt hälsat på nya grannarna, ett par i vår ålder med bäbis och dalmatiner. De verkar trevliga. Det kryllar verkligen av ungar i vår närhet

• Ninnispinnis

Hej sötingar!

Underbart att höra om växande magar, favorithörn och vårkänslor Jag är fullt sysselsatt med en ny kund från fjärran östern (säger man så?) som är ganska krävande men mycket trevliga. Oj, nu ser jag att de kommer igen, gotta go!

• Ninnispinnis

Jag är service koordinator på en "flygskola", där vi utblidar och tränar piloter och kabinpersonal. Jag har en administrativ tjänst där jag bla har hand om kontakten med flygbolag, dokumentation och rapportering till myndigheter, bokningar, administrerar all databaserad träning, lite inköp, diverse projekt mer mera med mera.... Jag har tidigare jobbat som flygvärdinna, samt markpersonal på flygplats. Har liksom fastnat i flygbranschen, och älskar det!

• Ninnispinnis

Man lär sig något nytt varje dag...
    passionsblomman skrev 2009-04-06 17:58:14 följande:
    Men, där och då sket man (!) bokstavligen i det.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)