• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Nämen gud, javisstja! Det där kommer jag ihåg nu när du påminner mig...detta hade jag förträngt låååångt in i min hjärnas skrymslen! BLÄÄÄÄ!!!

Hvidbrud skrev 2009-04-28 14:46:25 följande:
    Bajsmannen gick och välte bajamajor med dörren nedåt, medan folk satt där inne och uträttade det som skulle göras... Fy!
  • Hvidbrud

Ja, blä minst sagt...

Vi, jag och makenska till stockholm på bröllop i juli. tänkte stanna där uppe en vecka. Nån som har tips på evt, stuga man kan hyra eller annat kul vi kan hitta på?

• passionsblomman

Hmmm, då ska vi se...då är du ...jättegravid...och kanske inte så sugen på att tillexempel paddla havskajak eller andra äventyr av deb digninteten...kanske spa?
    Gå och bada på centralbadet eller Sturebadet kanske. eller åka till Yasuragi Hasseludden och må gott på Japanvis. Åka båt ut till Fjäderholmarna och äta god mat och glass.

Åka utåt där jag bor och ta båt till Birka och se hur det var på riktiga förr i tiden och kanske båt mellan Drottningholm och City också.

Fika med mig och Celeste!

• Ninnnis

Tittar in lite snabbt, förbereder en PP-presentation inför ett kommande möte.

Vilket SK*T med minus, Blommis! Kanske för tidigt att testa, om det inte är riktiga indianer? Vad är annars nästa steg?

• Ninnnis

Visserligen kommer jag aldrig ur kiss&ldern, men bajsmannen är lite väl magstarkt även för mig...

• Hvidbrud

Å lilla knut han skrattar ut bara han får höra... kissåbajskissåbajs!

Nä kiss å bajs åldern är den bästa åldern!

Fjäderholmarna... ska kolla upp det. Birka skulle gubben gilla. Fika med er tanter skulle jag gilla!

• Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-04-28 16:07:19 följande:
    Å lilla knut han skrattar ut bara han får höra... kissåbajskissåbajs!Nä kiss å bajs åldern är den bästa åldern!
    Nu ska jag träna cirkelgym, tre varv. Tudiloo!
  • passionsblomman

Hahahahaha!

Ninnis: ja inte vet jag! Inte är det någon indianflod direkt och det känner jag inte igen , men minus var det ju som sagt.

Det som ska hända nu är att jag ska få recept på vad-det-nu-är-för-hormoner så cykeln blir lite mer punktlig med sina olika hållplatser! Då är det lite lättare att veta datum för ÄL och så är det bara att göra nytt försök...
  • Celeste97

passionsblomman skrev 2009-04-28 12:59:42 följande:

Själv har jag mer eller mindre förstört hela magsystemets klockverk medan jag jobbade natt på 7-11
    Vafalls? Hade du inte någon fungerande mat- och sovklocka? Det låter som om någon kränger billiga HongKong-klockor, för min är det också något lurt med. Den står nästan jämt på ÄT.
    Ibland tror folk att jag är gravid för jag har sådana cravings... ..så fika i juli funkar nog, för min klocka står nog på ÄT då med.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)