• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Hvidis, stackare som är förkyld! Hoppas du kan komma en sväng på söndag i alla fall...

Ingenjören, du lär ju ha en trevlig kväll...

Lanovia, glömde säga att det beror ju lite på hur cykeln (nej, inte den med pedaler ) ser ut. Jag har ju haft rätt lång cykel, men Ingenjören & Hvidis talar ju sig varma om att bli befruktade på dag 11, så man vet ju aldrig... Tror det är 7 tester i CB, så vi får väl börja på dag 10-11 och testa tills vi blir blå

Morgondagen ska spenderas till stor del hos gudsonen med föräldrar, vilket är nästan det bästa jag vet Kikar nog in en sväng imorgon om jag hinner, men vi ses på söndag en del av oss!

• Ninnnis

Pizzasallad???

Om det lyckas denna månaden så var det ju SJÄLVKLART på söndagen det blev till. Och veckans picknickar, frukostar och biobesök ledde ju fram till det... Sa nån att ni inte kunde få till det på egen hand? Pfffff....

• Ninnnis

Nalle, jag gillar första och framför allt andra buketten i ditt galleri... Men det ska ju kännas klockrent för dig! Min mamma gjorde min bukett, röda rosor som täcker ett "korghjärta", med grön "svans"... Låter säkert helkonstigt, men jag är hjärtoman ;.) Finns bild i mitt galleri om du vill se.

• passionsblomman

Såklart!

(nu gäller det bara att tvinga sambon att vara vaken de minutrarna extra på söndagkväll när han jobbat nästan dygnet runt hela helgen... )
    Ninnnis skrev 2009-05-15 22:15:49 följande:
    Pizzasallad??? Om det lyckas denna månaden så var det ju SJÄLVKLART på söndagen det blev till. Och veckans picknickar, frukostar och biobesök ledde ju fram till det... Sa nån att ni inte kunde få till det på egen hand? Pfffff....
  • passionsblomman

Om du vill kan du inboxa mig din mailadress så kan jag visa dig en sak.

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-15 16:48:57 följande:

Någon som vet någon bra sida med fina brudbuketter? Måste bestämma mig till måndag.
  • Celeste97

Pust, nu har jag läst klart till trådens ände!

Lanovia, jag missade att det var en dröm du beskrev och hann bli väldigt konfunderad och beklämd innan jag insåg mitt misstag! *skrattar*

Ankan, grattis till viktnedgången! Själv har jag gått upp 4 kg på 3 månader och är glad för det med.

Ninnis, vi verkar ju vara ett gäng i tråden som tog sprutor/blodprover idag. Du, jag, Passion(?). Jösses vad det sticks, vi skrämmer ju Nalle & Lanovia med alla nålar. Vi får hitta på ett nytt kodord tror jag!

Nalle, jag gillar bukett 1 och 4 mest!

• lanovia 08

Hhahaha

Celeste97 skrev 2009-05-15 22:43:47 följande:
    Lanovia, jag missade att det var en dröm du beskrev och hann bli väldigt konfunderad och beklämd innan jag insåg mitt misstag! *skrattar*
    Idag är sista dagen för denna tråd. Kan någon fixa en ny??? Jag hinner tyvärr inte. Vi skall ut o springa nu, sedan ger vi oss av söderut! Skall bli kul att träffa kompisarna ikväll o lika kul att träffa vissa av er imorgon!
  • lanovia 08

Jag tog också blodprov igår och skall ta en del framöver. Så jag har förhoppningsvis snart botat min rädsla.

Celeste97 skrev 2009-05-15 22:43:47 följande:
    Ninnis, vi verkar ju vara ett gäng i tråden som tog sprutor/blodprover idag. Du, jag, Passion(?). Jösses vad det sticks, vi skrämmer ju Nalle & Lanovia med alla nålar. Vi får hitta på ett nytt kodord tror jag!
  • Celeste97

Tråden ligger under "Medlemsgrupper" och inte "Bröllopsämnen".

• passionsblomman

Ja just det... jag vet inte riktigt vad som passar bäst, men vi känns som en liten medlemsgrupp med bt-träffar tycker jag..

Celeste97 skrev 2009-05-16 14:02:50 följande:
    Tråden ligger under "Medlemsgrupper" och inte "Bröllopsämnen".
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)