• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Nalle Puh 40

Min klasskompis fick ett på vårt konfiramtionsläger, han sa till sin mamma att han inte tålde gröten som serverades till frukost

• Ninnnis

Har lagt in ditt nummer, Hvidis! Vi kan ju messa när vi vet vart vi går, så kan du ju komma om det passar? *hoppas du inte fastnar i bollhavet*

• lanovia 08

Ankan glömde skriva, jag fick din länk. Vad mysigt det såg ut.

Låter kanon. Skall jag bara hitta centralen, men den känns som att jag sett någon gång. Ah nu vet jag sist vi åkte tåg till Köpenhamn så klart. Jaja lär nog hitta. Annars ringer jag.
    Jag håller tummarna att Hvidis kan komma hon med! Ikea står kvar en annan dag.

• Hvidbrud

Men jag vil boooooaaaa... Nuuuuuuu!!! Mjölk ur tuttarna och strka instikter, Darwin, jag ÄR ett djur!

• Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-05-13 14:18:32 följande:
    Men jag vil boooooaaaa... Nuuuuuuu!!! Mjölk ur tuttarna och strka instikter, Darwin, jag ÄR ett djur!
  • Nalle Puh 40

Är alla gifta eller är det bara jag kvar? Mindre än tre veckor kvar, hjälp

• Hvidbrud

Gift! d. 19 juli 2008 Härligt att du har dt framför dig! (och snart bakom dig! det är nästan det bästa med att bli gift! At man är det och aldrig vill göra om det) (om det nu inte var för klänningens skull bara...)

• Ankan80

Gift jag med sen 6 sep 2008

Du har en härlig dag att se fram emot!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)