• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Ja han är så söt min lilla älskling. Önskar jag kunde vara bättre på att verkligen värdesätta allt det bra och underbara istället för att hitta små detaljer att störa mig på. Vad gör det om jag får städa 15 min längre än honom en kväll? Vi har ju ändå hjälpts åt och han är bäst! Ja föstår ni min tanke?

Jag börjar som sagt oroa mig för imorgon. Tänk om hela besöket slutar med ett konstaterande om att vi inte kan få barn.......
    (det lär de ju iof inte komma fram till så fort men ändå)

Ninnnis skrev 2009-05-14 08:37:56 följande:
    Lanovia, vad gulligt av din man! Det kommer att gå jättebra imorgon ska du se
  • Nalle Puh 40

Lanovia: *håller båda tummarna JÄTTE hårt*

• Nalle Puh 40
    ingenjörsbruden skrev 2009-05-14 10:19:47 följande:
    [citat]
    Nallis: vi träffas ju rätt snart ändå!! Tiden går ju fort!

JA, det gör den och det ska bli så kul att få ett "riktigt" ansikte på dig
  • Ninnnis

Lanovia, det är korrekt uppfattat!

Det kommer att gå bra imorgon, gumman! Försök att inte ta ut några sorger i förskott, det är säkert inget som helst fel. Kram!

• Ninnnis

Aha

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-14 12:15:36 följande:

Vi har en "date" inplanerad till sommaren/hösten
  • Nalle Puh 40

Kanske världens dummaste fråga men ändå: *rodnar lite*

Har precis varit och solat (vill ju inte vara vitare än min klänning till pingst) och träffade en jobbarkompis utanför som blev helt förskräckt när jag berättade att jag brukade duscha direkt efter solning för det får man inte *hm...*

Hon är alltid allvarlig så hon skämtade inte men det kan väl inte stämma? Är ju ingen solexpert utan AVSKYR att sola men vill man vara fin får man lida pin...

• Ankan80

Va??
    Nä det kan inte stämma. Får man inte bada när man solat vid havet/bassängen då heller?
    Nej, det blir avslag
    Nalle Puh 40 skrev 2009-05-14 13:54:59 följande:

Kanske världens dummaste fråga men ändå: *rodnar lite*Har precis varit och solat (vill ju inte vara vitare än min klänning till pingst) och träffade en jobbarkompis utanför som blev helt förskräckt när jag berättade att jag brukade duscha direkt efter solning för det får man inte *hm...*Hon är alltid allvarlig så hon skämtade inte men det kan väl inte stämma? Är ju ingen solexpert utan AVSKYR att sola men vill man vara fin får man lida pin...
  • Ankan80

Det kommer gå så bra så skall du se! Även om det skulle vara något så måste det vara bättre att veta och utgå från det sen.
    Skriv ner alla frågor på en lapp så du får klarhet!
    *kraaaaam*

lanovia 08 skrev 2009-05-14 12:18:45 följande:

Ja han är så söt min lilla älskling. Önskar jag kunde vara bättre på att verkligen värdesätta allt det bra och underbara istället för att hitta små detaljer att störa mig på. Vad gör det om jag får städa 15 min längre än honom en kväll? Vi har ju ändå hjälpts åt och han är bäst! Ja föstår ni min tanke? Jag börjar som sagt oroa mig för imorgon. Tänk om hela besöket slutar med ett konstaterande om att vi inte kan få barn.......(det lär de ju iof inte komma fram till så fort men ändå)
  • Nalle Puh 40
    Ankan80 skrev 2009-05-14 14:14:08 följande:
    Va??Nä det kan inte stämma. Får man inte bada när man solat vid havet/bassängen då heller? Nej, det blir avslag Nalle Puh 40 skrev 2009-05-14 13:54:59 följande:
    Nej, jag vet inte eftersom jag inte solar annars men hon sa att hon läst det i en tidning och jag som nästan alltid tränar vattenaerobics innan
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)