lanovia 08 skrev 2009-05-15 10:05:43 följande:
Ankan VV är bra, funkar för mig med. Vi började ju i typ november med det. Har båda tappat ca 4kg men där har det stannat så vi får nog ta ett rejält tag igen. Spännande med huset. Hur lång tid har ni på er innan ni måste börja buda? Nalle, jag står helt på din sida. Är livrädd för allt vad sprutor och nålar heter. Hoppas innerligt att det inte är något sådant som väntar mig idag. Så jag förstår varför du klagar.Blommis som måste ge sig själv sprutor har jag helt ignorerat. Jag läste det lite snabbt sedan förträngde jag det *ryser*Hur funkar det för dig Blommis?Om 1h sitter jag nog och bölar hos BM....
Åhh stumpan! Känn att du har oss alla med dig o att vi står o klappar dig på axeln o kramar o lyssnar.
Det ska nog gå så bra så!
Ja VV är bra...det är ju eg så att man måste förstå vad det är man stoppar i sig varje dag...jamen en macka är väl ingen fara....nä...men i långa loppet....
Skriva en matkalender o kolla hur många kalorier man eg får i sig är nog eg rätt bra o alla borde göra det....få lite kläm på alla näringsämnen, mängder osv.....hade varit rätt skönt med en mackapär som hade koll på sånt...
Ankis: Det är gudabenådat vackert....men usch o fy på sommaren när området invaderas av galna turister....*brrrr*
Bra träning....men sicken motivation gubbskrutten har....springa där upp o ner minst en gång om dagen....jisses...blir trött bara av att tänka på´t!