• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

*kramartillbaks* tack!
    har bara 4x1h idag. Inte så bra för ekonomin, men för mig och tussan är det nog bra.
    Kanske är det lakteringen som kräver energi? KOnde somna här på stolen...

• Hvidbrud

Ja, och ont i huvet... Har drukit massa vatten nu för att se om det kan vara det. Lillan ska ju ha lite också.

• Ninnnis

Det är ABSOLUT bra för dig och Lillmuffins, och det är ju faktiskt det viktigaste

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-13 10:58:19 följande:
    Ja, och ont i huvet... Har drukit massa vatten nu för att se om det kan vara det. Lillan ska ju ha lite också.
    Tror våra kroppar ställer om igen...känner osså sug efter mera vatten än vanligt....tur att man har nära till toan
    Är nog lakteringen och battingarnas tillväxt som påverkar....sen har jag hört att man nu någon gång kanske behöver mera järn än innan....men ja....

Ninnis: JAG SKA MED PÅ TRÄFFEN!! BASTA! Vägrar att isolera mig....han måste lära sig osså att försiktig o rädd om sin avkomma ska man vara....men gränser finns det! :
    Hahahah nä men klart att maken få vara lite orolig....men C4 blir nog godkänd....o så är den ju automatare så det är ju ett moment mindre i körningen! Jag ska bara lägga fram det lite fiiiint!

Ja lite skalbagge är det över den....hahahaha beatle-wannabee?
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-13 11:00:31 följande:
    eller babsolut som ingenjören skulle sagt!" babbsarna funkar iallafall...
    Bulls eye
  • Nalle Puh 40

Oj, vad många inlägg bara man var en sväng på stan.
    Köpte faktiskt två klänningar, måste ju ha något svalt och fint att gå på stranden när vi är på smekmånad

• Nalle Puh 40

Till Turkiet

Har inte fått kläm på er alla här men har alla barn eller "försöker" skaffa???

Om tre veckor är vi gifta och då ska vi börja, det får ta den tid det tar men lite orolig är man allt...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)