• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Tack för tummar.

Jag förälskar mig i hus jämnt och ständigt.
    Detta är perfekt, främst för maken som kan stoppa in en massa bilar i längan

Rätt liten gård, men lagom för oss
    Inboxar intresserade

• passionsblomman

Ååååh! Det är ju ett jättefint ställe! Vilken jäkla lekplats för barn!

Och nära till allt när de ska cykla till kompisar och skola och allt!

och vad fräscht allt såg ut! Bara att flytta in ju!

Det förstår jag att du känner för det där!

Vad kul att se! *fantiserar om Ankans lilla familj levandes glada dagar där*
    Ankan80 skrev 2009-05-12 17:45:26 följande:
    Tack för tummar. Jag förälskar mig i hus jämnt och ständigt.Detta är perfekt, främst för maken som kan stoppa in en massa bilar i längan Rätt liten gård, men lagom för oss Inboxar intresserade
  • Nalle Puh 40

Ankan80: Åh, vad kul att titta på hus. Skulle kunna flytta ikväll om det vore så för jag är så trött på att bo i en liten trång trea (usch, vad jag är otacksam när det finns folk som bor i tält men jag längtar så MYCKET efter ett hus...)

Blomman: Det var så lite så, kul att kunna vara till glädje

Ninnis: "vi två mot världen-känslan" har vi ofta, visst är det underbart???

Ingenjörsbruden: Låter härligt med massage, önskar jag kunde få det ibland istället för att massera alla andra (fast jag får ju iaf betalt för det) Undrar vad mina kunder skulle säga om jag la mig på bänken med en handduk över rumpan

Gick bra hos sköterskan, hon kollade blodtryck, öronen (vaxproppar kan tydligen framkalla yrsel), pulsen OCH stack mig i armen

Gissa om jag är stolt över mig själv nu Snart 28 år och har klarat mitt första blodprov i armen någonsin, nästan så man skulle fira med en glass
    Sköterskan var världens gulligaste och förstod att jag både var nervös för min yrsel och för att bli stucken så nu är jag en erfarenhet rikare...

Fick oxå frågan: Är du gravid??? Skulle jag tagit betalt för alla som frågat det så skulle barnvagnen vara betald nu

Allt var bra iaf Hon trodde oxå att det var stress som var orsaken men tyckte jag skulle kontakta en läkare om det kommer igen efter bröllopet...

• passionsblomman

DUKTIG TJEJ NALLIS!!! Åh vad bra att du gjorde det och vad bra du gjorde det och vilket lättnadens resultat hon hade att förmedla!

• Nalle Puh 40

Känner mig som en femårig som klarat sitt första simmärke
    Stolt som en tupp att ha klarat en sak som jag fasat för i åratal, dagens ros till den gulliga sköterskan

• passionsblomman

Då mår du ju bra då!

Man SKA vara stolt när man gjort något man egentligen inte vågade. Det är det som är att vara modig.

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-12 21:13:41 följande:

Känner mig som en femårig som klarat sitt första simmärke Stolt som en tupp att ha klarat en sak som jag fasat för i åratal, dagens ros till den gulliga sköterskan
  • lanovia 08

Nu skäms jag, var så stressad sist jag var här inne så jag glömde fråga hur det var med Blommis och hur dan varit. FÖRLÅT!
    Men det verar ju som dan varit ok. Håller tummen för att allt går bra denna gång *kniper hårt om tummen*

Ankan vad spännande med gården. Inboxa! Var det idag ni skulle kolla på den?

Nalle vad duktigt av dig. *klappar duktig på axeln* Varsågod, här får du ett bamseklistermärke av mig.

Ingengöris och Ninnis (någon mer som befinner sig i närheten i helgen???) date vore trevligt. Men var i såfall? Vi planerar nog att spendera söndagen i Malmö. Och vad gör jag med mannen? Känns ju inte shysst att bara dumpa honom på stan. Varsågod roa dig själv liksom.

Nu är det säkert någon mer jag tänkt att skriva något till och krama lite extra. Förlåt om jag glömmer någon, men nu väntar knäckemackan på mig... *kramar alla en extra gång för säkerhets skull*

• passionsblomman

Men GUD lanovia, inte går det att hela tiden hålla reda på allt som pågår i den HÄR tråden där det är så mycket mest jämt!!!!

Jag vet att ni hejjar på mig! *glad*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)