• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Jag håller med Blommis! Nalle, du MÅSTE kontakta läkare imorgon! Man ska INTE tappa medvetandet sådär, det måste du kolla upp omgående. Basta!

• Ninnnis

Blommis, vad är det för spruta du ska ta?

Nalle, glömde kramen mitt i upprördheten... *kram*

• passionsblomman

Åh, jag glömde också...KRAAAAM Nalle Puh!

Jag har just tagit spruta på mig själv...det jag injicerat heter Ovitrelle och det är visst meningen att det ska kicka igång ägglossningen ordentligt och få ägget att verkligen mogna.
    Det är också hormoner det här och då kan du ju gissa vad som bla finns på biverkningslistan...ta alla PMS och mens symtom du vill och lägg på lite diarré också så har du ungefär bilden.

Man kan visst få överreaktion också"hyperstimuleringssyndrom"
    Vägrar läsa så noga där..Jag ringer väl kliniken om jag skulle bli skitdålig.

Hm, jag notrerar här också att det visst är ökad frekvens av multipelgraviditet och multipelfödsel vid användning av detta preparat...alltså tvillingar.

Eh, jag hoppas inte jag kommer behöva säga till min sambo att vi ska ha två, för det tror jag skulle skrämma honom ganska mycket...(hans syrra har iofs det dddessutom så..)

Skulle ni vilja ha tvillingar?

• passionsblomman

Jag måste förresten inflika att min sambo som ju klumpade till det rätt rejält sist det var dags...han har verkligen ansträngt sig att kraaaama mig innan han for iväg till jobbet och ringt och undrat hur jag mååååår och så. Han är nog ganska rädd att få så mycket bassning igen...

• lanovia 08

Oj vad ni skrivit här ikväll. Jag orkar inte läsa allt ordentlig nu.
    Men Nalle du ringer läkare omedelbart imorgon. Jag är som du drar mig för att ringa till läkare, tror att de bara kommer tycka att man är löjlig. Men herregud det där är inte normalt. Kanske är du på väg in i väggen som du säger. Men det skall kollas upp.
    Vi väntar alla på rapport här imorgon!

Blommis lycka till imorgon. Och skönt att du o sambon fått prata.

Nu skall jag krypa ner i sängen hos mannen och sova.
    Gonatt

• passionsblomman

Nattinatt alla! Imorgon blir det inseminarium och så hoppas jag att jag inte blir lika mycket av ett känslomässigt vrak den här gånge..Ses imorgoneftermiddag!

• lanovia 08

Oj jag glömde också kramen, men den hoppas jag att du tog ändå Nalle.

Oh jag är glad nu har blivit klart att vi äntligen skall o hälsa på 2 kompisar till helgen. Så detta betyder att Lund och ev även Malmö kommer få väldigt fint besök i helgen!!!
    Ninnis o Ingis, var bor ni?
    Hvidis har helt glömt nu, när är det ni flyttar? Härligt att du hade det bra i Stockholm.
    Roliga drömmar ni haft både Ninnis och Hvidis.
    Får nog säga att jag föredrar Robbie framför Arne Weisse.

• Nalle Puh 40

Klart jag gjorde. Företagshälsovården öppnar vid nio; ringder då!

• Hvidbrud

Arne weisse var ingen dröm som kom nyligen, vill jag pointera...!

Jag ska hemta nyckeln på fredag kl 8! iiihh! Vi har inte ens börjat packa men tror att vi tar första lasset på kristiflax och har denna helgen till att kolla vad som ska fixas målas och införskaffas, kanske en liten tur till IKEA för att titta på bebigrejer!

Nalle Puh: Har du ringt? Det är inte löjligt att du kontaktar läkaren. Det får du inte tro. OM det är så att du är på väg in i väggen, så tycker jag att din kropp ropar valdigt högt att du ska ta det lugnt, då hjälper det inte att du dessutom ska gå omkring och oroa dig över vad det kan vara som gör att du mister medvetandet. Låt läkaren hjälpa dig. Det är hans jobbb. *KRAAAAAAM*

*hållertummarnaförblommis*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)