• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

hej tjejer!
    Nu har jag kommit hem och uppdaterat mig. Oj så många sif´der ni skriver, jag har ju glömt vad det började med!! (skyller på graviditeten)
    Drömde att jag raggade upp min man utanför huset inatt. frågade om han skulle följa med upp. (att han bode här hade jag ju rent glömt) fick rusa in i sängkammare och städa, för det låg kläder på hela sängen. Mysko. Sen var vi helt plötsligt i den nya lägenheten och det var helt plötsligt en femma, som blev till en nia med två vardagsrum och sovrum med utsigt över hela stan och terras precis i förbildelse med sovrummet... Lyxigt värre...

Möhippan var en succé! Jag höll ut till halv 4! Med mage och allt, stackars lillmuffin, blev genomvibrerad av 90-tals eurodance-bas!
    Fin stad den där Stockholm...
    Åkte baklänges hela vägen hem på tåget igår. Bläää! Somnade så jag inte skulle kräkas.

Nu har jag scones i ugnen... Mmmmm... vassegoda! med sylt, smör och ost!

• Ninnnis

Nej, inte som Arne Weise eller Björn Skifs, eller vad säger du Hvidis?

ingenjörsbruden skrev 2009-05-11 12:58:49 följande:
    Kanske inte dröm-fadersförebilden direkt....
  • Ninnnis

Härligt att helgen var lyckad, Hvidis! Tur att det är fler än jag som har konstiga drömmar...

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2009-05-11 13:38:45 följande:
    Nej, inte som Arne Weise eller Björn Skifs, eller vad säger du Hvidis?
    Lite lättad över att det var min egen man jag raggade upp, måste jag säga...

Ninnis: If you dream you are having sex with a celebrity, then it indicates your drive to be successful. Consider what movies your associate this celebrity with for clues as to where and what you want to achieve success in.
  • ingenjörsbruden

Hvidis: Välkommen hem! Hahahah vilken dröm!! Tur att mannen inte var svårflörtad!
    Härligt att möhippan blev lyckad! Våra stackars små battingar....rejält omskakade! Hoppas att de kommer att gilla Eurodance när de blir stora osså!
    Är det värsta flyttpackningen som gäller nu?

Ninnis: Avvaktar drömtydningen....för som sagt....hahahahaha det kan inte bli mer snuskigt eller?!

Tänker på Blommis o hoppas att allt går bra o det är ÄL på g.

*tar en stoooor bit scones med smör på....mmmmmmm* (dreglar irl)

• Ninnnis

Är ni lika måndagströtta som jag?

Nu ska jag pallra mig iväg och cirkelgymma lite, kanske det kan hjälpa energinivån

• passionsblomman

Herregud vad ni har skrivit kvinnor!
    Det märks att det varit helg och alla haft en massa för sig!

Som vanligt har jag ju redan glömt vad jag skulle kommentera...

Det verkar ju som att vi alla mår bra iallafall, och lanovia och ankan: det där med att pricka in när det bäst ska passa:glöm det! Låta livet ta en dit det ska är baa ibland.
    Vi lever i en tid av galet kontrollbehov.

Jag är trött men inte sådär arg eller ledsen idag.
    Sambon och jag hade ett jätteskönt snack igår och jag kände verkligen att både han och jag känner att det är VI som ska prata om allt vi håller på med, från barn till husbygge. När man släpper in andra för mycket blir det så förvirrat och splittratibland. Jag vill inte sprida ut mig hur mycket som helst vad gäller mina drömmar och planer. Särskilt inte till släkten känner jag.
    Inye för att det är något fel på dem alls, men för att vissa saker är VÅRT.
    Jgag har en jättebra och nära relation till min mamma tex, me känner att det är nog med mig och sambon i bebisförsöken.

Observera att detta inte gäller ER! Utan er i allt det här, ja då skullle det aldrig gå!

Nu måste jag berätta: Vi ar uppe i väntrummet för att jag skulle få komma in på VUL imorse, när sambons telefon plingade till med ett mms : Hans jobbarkompis skickade en PRECIS nytagen bild på en ALLDELES nyfödd liten en! De fick en son!
    Himmel vad coolt det är! De är lksom alldeles heliga de där helt nya...

Själv har jag visst ÄL helt på G och ska ikväll klockan 21 ta en spruta i magen (den ligger i kylen och väntar ) och sedan imorgon ska det burkas och hela baletten, och samma sak i tre dagar i rad. Inget sex. Spermierna ska ner i burken allihop sa hon...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)