Ja vad fan, det är ju ingen jäkla ladugårdsverksamhet du bedriver!
Hvidbrud skrev 2009-05-12 16:11:39 följande:
Synd bara att hans gössel skulle drössla ner här...
[/citat]
Hvidbrud skrev 2009-05-12 16:17:30 följande:
[citat]
Hur gick det på inseminariet idag blommis? hur har du det?
Jag har det BRA tack, även om de där hormonerna gör mig så himla TRÖTT åså jag gick på stan efteråt och kände att "kan det finnas ngnstans här där man kan få hyra sovbås för en timme eller så?" Vad tror ni om det som en affärsidé? Kom och sov middag...Och NEJ ingenjören, man får bara vara EN i båset och SOVA!!
Gäller Hvidis med förövrigt.
Det var så skönt idag, för sambon och jag letade (vi fick faktiskt leta rätt ordentligt) rätt på ett café med härligaa frukostmenyer som inte var så DYYYYRT som allt annars jämt är här. Så efter hans provlämning käkade vi frukost ihop och hann småprta och skoja och vara lite tillsammans innan han skulle jobba och jag tillbaka för behandlingen. Det var väldigt trevligt och skönt med liten stund bara vi sådär i alltihopa. Imorgon är han faktiskt ledig, så då kan vi ha en dag på stan med lunch eller bio eller vad som helst innan sonen ska hämtas efter skolan.
Själva behandlingen gjorde lite småont idag faktiskt, de där redskapen de har som ska stoppas överallt på kvinnor alltså...
Men, det spelar ju väldigt liten roll om det knan bli som vi hoppas nu av detta.
Imorgon ska jag göra ett VUL igen innan nästa insemination och då ska de se att hormonsprutan givit önskat resultat..(?) jaha?
Det är ett ändda åkande hit och dit! Och upp och ner med brallorna...