Hvidbrud skrev 2009-05-13 10:04:59 följande:
Oh, jag drömde att det kom jättemycket mjölk ur mitt vänstra bröst. tror jag gav den till en katt eller nått (har ju drömt att jag fött katter två ggr innan, så så konstigt skulle det inte vara...) Men så verkligt det var. Shiiit! Nu klämde jag på bröstet, som i drömmen så kom det lite genomskinligt! Iiihh! Är det sånt du menar, ingis?
Hihihi ja precis så! Lite skumt...men rätt fräckt....maken synade brösten väldigt igår när jag kom innan för dörren....han hade fått en vision av att jag hade två STORA blöta fläckar på tröjan....hahahha...han är min sötnöt!
Han är rätt pjoskig nu.....han kom på mig när jag pratade i telefon o körde bil (sista 100 m hem till garaget)...fick en rejäl utskällning...ojojoj så orolig han här ibland.
Men han sa igår att han inte vill att jag ska åka o hälsa på Mikis i juni....han är rädd att ngt ska hända när vi åker upp....vill helst att jag stannar hemma (no way
) eller åker tåg.....så jag ska kolla hur det funkar....jag får iallafall ABSOLUT inte åka någon skruttig liten fiat uno eller nåt....har ju saab 95 själva..... *funderar*
Ninnis: ja jag hade för mig att de visade sport där...men kan inte hitta den.....tänkte på times/harrys på gågatan
Sökte på eniro efter sportbar i Malmö....O´Learys finns vid Centralen....o det borde ju funka för herr Lanovia eller?