Hvidbrud skrev 2009-05-12 14:11:08 följande:
Vaddå? 090909? Eller??Hemma hos oss är dt också jag som sköter om skiten i hörnen. Maken vil hellre ha ett rent helvete, så det får han sköta själv. Så det så. Han är sååå duktig! Igår gick vi en promenad, så bjöd han på sushi... och glass! Mmmm... Sen ville jag ha sex, men det fick jag inte så jag blev sur. Snacka om otacksam!
Japp...ett annat par hade 090907 men hoppades på 090909....men då sa jag att det var redan paxat o så skrattade alla!
Guuuuud så rolig jag är!
haha
Hahahaha otacksamma du!!
men du fick ju två av tre rätt ju....
Jag har numera för dåligt samvete för att önska mig sex....maken är verkligen helt slutkörd....så jag känner mig supertaskig när jag nämner något om sex.....han vill...men han är verkligen helt slut.....inte bra....
Vi ska osså ta promenad idag
....så ska jag berätta vad vi pratade om på föräldragruppsträffen. Men det blir ingen sushi...*snyft* potatisbullar o lingon....mja....inte min favorit direkt...men det funkar.
Bajsbratten....du sparade inte badrumsmattan så du skulle kunna stopppa in den innan för tröjan idag på honom?!
Spänn ögonen i honom direkt när han kommer innan för dörren o fråga om han torkat skorna ordentligt.....hahhaha borde vara lagom pik!
Pratar du danska eller svenska med danskarna, Hvidis?
Jag hade nog inte klarat jobba i danmark...hade låtit som en riktig dansk...men haft helt fel ord så ingen hade fattat någonting.....
Ninnis: hahahah ja svintoläkarna är ju osså en farlig grupp!!
Har fått en sån jäkla huvudvärk....helt galet....känner att jag nog måste åka hemmåt......blir snart migrän.....