I vått och torrt (del 5)
Får man kika in lite i tråden innan man bestämmer sig ifall man vill vara med?
Får man kika in lite i tråden innan man bestämmer sig ifall man vill vara med?
Klart man får vara nyfiken i en strut!
Hej alla andra i tråden förresten! *vinkar*
Jag har funderat mycket på muffins på sistone, men har en massa konstiga känslor kring det hela. Vet inte riktigt ut eller in faktiskt, mer än att jag vill ha barn i detta livet.
På det praktiska planet slutade jag med piller förra sommaren, men än så länge har inget hänt.
Hmm, ingen vidare presentation va? :-P
Min första fråga blir nog: Finns det något som kan stabilisera menscykeln efter pillerstopp?
Oj, nu har jag insett att det bor en massa skrivglada tjejer i den här tråden! Och morgonpigga är ni också!
Som ni skrev så är väl det vanliga tipset att man bara ska vänta in en normal cykel, men just nu känns det som om min bara blir mer och mer konstig. De åtta månader som gått hittills har sett ut så här:
3 månader relativt normala cykler, max en veckas förskjutning.
3 månader med mens varannan vecka!!
I början av mars en större mens, och nu har jag räknat 38 dagar utan något alls. Och jag är inte gravid.
Ni har förstås helt rätt, klart cykeln ska in på verkstad!
Vet inte varför jag dröjt... Men det känns skönt att höra från nån annan om det är normalt eller inte normalt.
Så.. ..får väl lyfta luren till reparatörn!
Vilka här inne är det som har bebis i magen då? Ingenjöris har ett fladderbus har jag för mig(?) och passion hoppas att påskharen kommer med ett ägg med innehåll...
Anmäl ditt eget inlägg, så tar moderatorerna bort det efter en tid.
Aha! Ett litet knyte till i tråden alltså!
Ultraljud... Kan de alltså hitta ett litet ägg med det eller? Måste ju vara alldeles för litet!?