• Celeste97

I vått och torrt (del 5)

Tjing tjing och hejsan Anja & Lexmaja!

• Celeste97

Smiskmaja, har din man någon aning om vad du sysslar med på BT egentligen? Värsta dubbellivet som dominatrix...

• Celeste97

Lexmaja skrev 2009-04-20 21:01:29 följande:

Tackar, tackar :)Ni verkar vara ganska tajta här inne...! vill ju inte komma in som en "intruder" och spionera :)
    Här är det tajt som i en läderkorsett!
    Men vi har nog alla börjat här som spioner...
  • Celeste97

Lanovia, du verkar så heldeppig! :-/ Vad kan vi göra för att muntra upp dig? Skjuta med pickadoller? Dansa med vargar?

• Celeste97

Shit pommesfrites, Charles Nonsens hade jag helt förträngt! Och nu förstår jag varför...

• Celeste97

Att du vågar detoxa nu Passion! Fast jag är imponerad över alla som lyckas hålla en diet... Men jag hade inte vågat experimentera med min knasiga kropp om jag trodde att något var på gång. Kanske oroar mig i onödan?

Hur gick det med porttelefonen?

• Celeste97

Maskerad, behövs det när alla har en stor mage?
    Låter ju mer som ett superhjälte-tema än indian-tema (och för 17, inte GILLAR ni väl indianer!?).

Apropå drömmar älskar jag när man har en sån där frossardröm... Man kan käka hur mycket goda kakor och choklad, det känns 100% äkta och sen har man ändå inte fått i sig en enda kalori. Motsatsen finns ju också, de är de där förhatliga städdrömmarna när man gnor och står i och har skittrist, för att sedan vakna upp till ett stökigt hem. What a waste of time!

• Celeste97

Såhär på fredagkvällen kommer funderingarna smygande...
    Hur ser egentligen ett gravidt (stavning?) mumintroll ut? De har ju redan en stor mage...

• Celeste97

*gör vågen!*
    Heja småknattelaget!

• Celeste97

Hej hej alla! Här är en som är på dag "ingen aning" eftersom det kom en ensam indian på besök häromdagen. Hoppas att cykelreparatören ringer idag med lite provsvar...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)