passionsblomman skrev 2009-04-28 11:13:01 följande:
Ja, jag förstår att man behöver få koll på det där! Jag menar, om man blir tvungen, ja då blir man och det kan ju knappast gynna tävlingsresultatet med den typen av pauser och letande efter en avskild buske... Det är tur att jag är rätt ensam i mina skogar härute.. Förresten säger min sambo att tjejer PRATAR inte om sådant. Och de flesta skulle aldrig drömma om att göra det i skogen heller påstår han.Nähä!Jag delar alla mina lidanden med er...
Tja, nöden har ingen lag. Och för övrigt så är kanske jag och mina polare inte som normala tjejer i det avseendet, toaletter som temporärt byggs upp i skogen brukar vara av det extremt primitiva slaget, bajamaja är ett under av lyx i jämförelse med papplådor eller tunnor med säckar och sits som kanske står litet halv-vingligt så man måste sitta och ta spjärn med benen för att inte hela alltet ska ramla. Ofta är dessa placerade inom ett slags högt "staket" med plast runtom, eller något tält. Tält är värre, konserverar obehaglig doft i högre utsträckning. Hur som helst, efter ett antal år med sånt är man ganska härdad, har vi insett...