Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Det hoppas jag med!

Min son vägde 3 170, och det varalldeles tillräckligt att få ut.

andbeyond skrev 2009-03-27 19:36:58 följande:
    Hehe, hoppas jag är som mina systrar och får 2,8kg bebisar :)
  • passionsblomman

LET`S DANCE!

andbeyond skrev 2009-03-27 19:56:45 följande:
    *fnissar*kan tänka mig det! Nu ska jag äta lite mat med M2B och se på en film. Fredagar är väl för härliga!
  • passionsblomman

Det känns väldigt konstigt i min mage...varför kommer ingen indian och vad är det som pågår...

*less på att vänta och vänta*

• passionsblomman

Godmorgon! Idag ska jag vara en fotbollsmamma hela dagen för vårt lag håller i en cup....å jag känner mig som att indianerna kommer när som helst. ont i magen har jag.F¨år man strejka då?Nähä...

ses!

• passionsblomman

Hallå?

Har ni gått och gömt er allihop idag?

Jag har sålt en massa massa korvar...Nu vill jag gärna att någon ska laga lite mat åt mig. Jaså är det jag som ska...jaha!

• passionsblomman

Tufft liv du har att vara försökskanin...liiiiider verkligen med dig....

Guuu va lyxigt och skönt! Det borde alla gravida kvinnor få som ren förmån!

Ore skrev 2009-03-28 19:11:16 följande:
    Ännu bättre är att jag funderar att följa upp med en hand och fot-behandling, samt ev en scrub följt av aromainpackning. Om tid finnes, vill säga. Jag kanske inte har sagt att min syrra pluggar till spa-terapeut. Hon är hemma och övar sig, och jag är ett tacksamt testobjekt!!! Hon får testa preciiiis hur mycket hon vill...
  • passionsblomman

Jaha...en liten skitindian har visst sent omsider smitit in bakvägen såhär på kvällen dag 35.

VAD är det för stil egentligen?

• passionsblomman

Fy 17 vad ont jag har i magen och ryggen och alltihop!

Det är som att hela kroppen helt kör fast eller kajkar ur vissa gånger.

Senaste gångerna har jag knappt märkt av mensen, mer än det uppenbara, men NU....aaaah!

*tycker lite synd om mig själv i min ensamhet*

• passionsblomman

" det bränner i bröstet"

Min sambo älskar den...

ja tur att vi kan prata ändå!

Jag har så konstigt ot i magen att h´jag inte vet vad jag ska tro och mensen ser konstig ut också(ursäkta nu igen) och det känns som en "tyngd" i hela bäckenbottens mitt om man kan säga så. Jag mår jättekonstigt!
    Min kropp verkar helt bananas.

Ninnispinnis skrev 2009-03-29 00:40:07 följande:
    Usch och fy och jäkla skit, Blommis! Att de inre kan hålla sig på mattan, de sablans indianerna!Här har halsontet gjort att jag totalt har tappat rösten! Låter som Robert Gustavsson när han dricker klorin i Glenn Killing i Manegen... Pappa läkare säger att jag ska försöka att inte prata, det är ju lätt! Tur att jag kan "prata" med er utan att anstränga rösten... Nu är det läggdags, kram!
  • passionsblomman

gómorron...

*sätter mig försiktigt så det inte gör så ont*

Inatt vaknade jag tre gånger av att jag fick kramp i ena vaden! Jösses! Det gjorde ont...

Idag får det bli en mycket lugn dag, det säger min kropp.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)