Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt (del 5)

Ja, herregud vilket rännande!
    Och jätteskönt att det är dags nu för det där besöket -och attt JAG hittar, så sambon inte får spatt...

• passionsblomman

Ja, inte hade jag väntat mig att jag skulle stå och hojta i X antal korridoren om vart man skulle gå när man hade problem att få barn...

tänk om jag skrikit : "Vart har ni gjort av min mans spermier???"

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:42:59 följande:
    om det inte hade varit så viktigt hade jag också gått. eller satt mig ner och gråtit...
  • passionsblomman

Kanske hade jag inte ens kommit hem än utan haft en aningen för stor tröja....

Hvidbrud skrev 2009-03-30 22:51:58 följande:
    :-d Då kanske de hade hänvisat dig till ytterligare en avdelning...
  • passionsblomman

Åh gud, ni är lika knäppa idag som alla andra dagar...hihihihihihi!

...vilken TUR!

Prata inte med Ingenjören om saker som kan stå av sig själv-du vet hur hon blir Ninnis!

Hej novia72! Vad kul att se dig här! Jaså, nu börjar drömmarna... här i tråden drömmer vi högst märkliga saker , det körs omkring i plyschsiffaor ochallt möjligt

• passionsblomman

Å jag förstår känslan Ankan! "vad har jag nu gjort?" MEN jag tro det är viktigt att vara uppriktig mot sig själv så man inte går in i helt fel situationer, hjärtat talar till en av en anledning! Lita på dig själv!

• passionsblomman

Ja usch vad svårt det är ibland!

jag brukar vara tvungen att syna mig själv och mina känslor en del. Ställa mig mot väggen lit, typ:

Okej Passion, varför är det "nej jag vill inte" nu då?

är det något du är rädd för? vad gör dig osäker? Vore det en nyttig utmaning, eller vet du att det är fel håll att gå åt? av vilka orsaker? Vad händer om du säger ja?

Sådär håller jag på med mig själv. Det brukar leda till att jag är tvungen att svara mig ärligt....

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)