I vått och torrt (del 5)
*kraaam*
*kraaam*
Hej underbara tjejer!
oj oj oj vad här ska hållas tummar idag och de nästa dagarna! Ninnis! vad gör du med huvudet uppe? Ingenjören är på väg med sin piska! (ser henne där i dörröppningen med sina höga lackstövlar och läderkorsett!)
Hi hi! Det ringde precis på dörren och posten kom med min nya bikini!!! Nu ska jag till simhallen! (blir långsamt, för det är svåt att simma effektivt medan man håller tummarna och tårna)
Oh! Indianerna är ju de röda... Tror att det var Ninnis kompis som hade sagt att snatr kommer indianerna i dalen och det blev annamat på en gång! Så nu ligger vi i bakhåll varje månade så att indianerna inte kan komma (eller ritar falska kartor så att de cyklar vilse(cykel/cykel)) Andra omskrivningar kan vara lingonveckan, tant röd kommer på besök, måntan, kärringveckan,förbannelsen osv osv. Indianerna är rätt gulligt tycker jag...
Då får du hålla dem för mig! *skruvaravmigtummarnaochskickardemmedcyberpost*
Har du testat?
*jagvisslarochsägeringentingpekarbaralitediskretåten länksomjagpostadetidigarevisselvissel*
"the gestational sack kan be visualized on ultrasound as early as 4½ weeks after your last period" står det i min bibel... svintotanten kan dra åt....
Jag måste säga att jag tycker att det är imponerande att du inte har sprungit ner och testat deig ännu. Jag kunde inte hålla mig en dag ens...
Ja, vi låssas som ingenting!
jasså ankan, du gillar det där?! Fnissar när du får ett rapp med piskan... *skakarpåhuvudet*