• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

lite varnad är han... men han säger att det bor en zombie i hans byxor, så jag är också förvarnad... (men det kom ju en bh och ett par små trosor med i paketet med bh i går och kanske kan jag låna lite av Ninnis magiska krafter så att jag kan återupväcka den från de döda... (oh, sååå sexig man känner sig i denna magen, nää, det kan man inte säga. Kanske skulle jag bara sätta en ögonbindel på honom och se vart det leder... Kanske större chans då?)

• Hvidbrud

Jag också!!

Ninnispinnis skrev 2009-04-21 11:54:46 följande:
    Jag hejar på Batman!
    Först porttelefon sen myyyys... Eller så tar jag honom bara på flygplatsen
  • Hvidbrud

Så om vi inte är på BT i morgon så vet ni vad vi gör...

Ninnispinnis skrev 2009-04-21 11:47:16 följande:
    Hehehe, Hvidis! Man make kommer också hem imorgon, han har varit borta sedan tisdag morgon (förra tisdagen, alltså). Längtar nog mer efter att bara krypa in i hans trygga famn än porttelefonbrottning just nu, men det ena behöver ju inte utesluta det andra
  • Hvidbrud

Vi testade på BIM och det var ett nästan osynligt streck då. Svårt att tro på, så liite vin drack jag på julafton även om det kanske kunde vara så att... 3 dar senare var det betydligt starkare. Men det är ju så olika hur fort kroppen friger det hormonet i större mängder...

Nä ego har du all rätt att vara idag! det är ju därför vi är här!! *kram*

• Hvidbrud

Ninnis!!!! Gumman då!! Hjälper en kram?? Eller ska vi gå ut och sparka på något ihop?

• Hvidbrud

En tjej kom hit för att få massage, hon är i 7 mån. JAg är typ mycket större än henne... Min jätte buk..

• Hvidbrud

hon viste inte... men jag tror att det var en tjej...

ingenjörsbruden skrev 2009-04-21 14:28:54 följande:
    O va härligt!! Ska hon ha pojke eller flicka?
  • Hvidbrud

*Kramar också om* Klappar på kinen och kommer med varm choklad. Maken kommer hem till dig i morgon. Då tycker jag att du ska testa så du vet om du ska stå där med huvet i sanden eller om du får lov att komma upp. Mycket känslor, stumpan... kramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkamar

Ninnispinnis skrev 2009-04-21 15:40:04 följande:
    Har en konstant känsla av att när som helst börja gråta, jättekonstigt!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)