Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Hvidbrud skrev 2009-04-21 11:05:02 följande:
    lite varnad är han... men han säger att det bor en zombie i hans byxor, så jag är också förvarnad... (men det kom ju en bh och ett par små trosor med i paketet med bh i går och kanske kan jag låna lite av Ninnis magiska krafter så att jag kan återupväcka den från de döda... (oh, sååå sexig man känner sig i denna magen, nää, det kan man inte säga. Kanske skulle jag bara sätta en ögonbindel på honom och se vart det leder... Kanske större chans då?)
    Låter som att Hvidis har en plan!
    Huuuuuur skulle han kunna motstå sin gravida fru i sexiga underkläder?! Nja nog för att Batman är stark....men SÅ stark är han inte!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-21 12:13:06 följande:

Oh ni är så underbara. Förlåt att jag är så ego idag, bara pratar om mig själv. Men ni vet när man är riktigt på botten så går det alltid att komma längre ner. Maken har blivit tvungen att åka till Oslo för jobbet. Åker imorgon o kommer hem på fredag. Kvar blir jag med hund som brukar vara med maken halva dagarna på jobbet innan hon lämnas till dagis, svampkurs och massa annat som måste fixas.Han hade så dåligt samvete när han ringde vill einte lämna mig med allt, men det är ju inte direkt hans fel. Har vi otur måste han åka upp nästa vecka också.Ingenjöris, jag har berättat för honom om folk som är gravida men det tar ett tag innan hormonerna går upp tillräckligt för att visa ett plus. Det är detta han hakat sig fast vid. Så länge inte indinaerna kommit finns hopp.Hvidis, ja det är verkligen skönt att vi skall få hjälp snart.Tack igen alla ni för att ni är så bra.*gräver ett ännu djupare hål i sanden*
    Jaja...då förstår jag honom!
    Vi testade ju inte förrän BIM+14dagar o då fick vi jättestarkt plus...så jag har verkligen ingen aning alls hur pass man kan se plusset i början.

*kramar om o försöker trösta lite*
    Har man en deppig dag så SKA o FÅR man ösa av sig här!! Man är inte alls egotrippad!
    *KRAMAR IGEN*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-21 13:41:34 följande:
    *bamsekramar till Lanovia som kroppen jäklas med**bamsekramar till Ingenjöris som fick somna ledsen**bamsekramar till alla andra också!*Idefixen : jag tycker knappet tillfället kan BLI bättre än barn nu medan f-peng ännu är samma osv! Jag har EXAKT samma plan, bara det att jag redan är arbetslös nu och hoppas det jan bli bebis innan min a-kassa tar slut!Vad folk tycker om den saken är jag gammal nog att skita i, (så länge det inte är en läkare, som det var för någon tid sedan)Idag är jag bara ute och går och går...har gått i MBT-dojjorna första rundan imorse, den är ca 3 km. Jag är rädd att ta för mkt på en gång, men ska gå nu på em också och är ju sugen på att ta dem igen såklart...*spikar fast Hvidis porttelefon ännu en gång* -jag vet nog hur det blir det där...
    Funkar skossingarna bra? Hur känns det i benhinnorna?

*kramar tillbax*
    Kan inte låta bli att vara glad när man har så många goa o snälla tjejer här!

Bra initiativ att spika Hvidis porttelefon!!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-04-21 14:26:39 följande:
    En tjej kom hit för att få massage, hon är i 7 mån. JAg är typ mycket större än henne... Min jätte buk..
    O va härligt!! Ska hon ha pojke eller flicka?
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-21 15:40:04 följande:
    Har en konstant känsla av att när som helst börja gråta, jättekonstigt!
    Usch o fy va jobbigt! *kramar om*

Det har iofs jag osså haft hela dagen...jag kan skylla på mina hormoner....
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-21 15:53:38 följande:

Blommis hoppar skorna blir bra.
    Inte konstigt att Blommis har ont i benhinnorna när hon inte GÅR i dem utan hoppar!!

Hmmm ja ska kanske låta lanovia o Ninnis komma upp ur sanden nu....hmmmm. Ni har ju skött er rätt bra tycker jag!
    *ger de duktiga flickorna vars en gottepåse o en STOOOOOOR KRAM*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-04-21 15:57:23 följande:
    Du om du börjar gråta på träningen så är de något som ska ut! Man får vackra ögon av tårar har jag hört...
    Hahahah utom mina som blir gööööörr-svullna o röda....ser helt hemsk ut! Önskar att jag kunde gråta så vackert som Scarlett i "Borta med vinden" !
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-21 17:33:39 följande:

Ninnis, I´m ready!!! *gräver mig upp ur hålet och ställer mig upp och skriker. Här är jag kom o ta mig!! Sedan pasar jag på att ge alla djävligheter en smäll också*Imorgon kommer inte bli en rolig dag på jobbet. Har varit möte med gruppchefer och personalombud idag. Något kommer hända... Blommis du kanske skall ta det lite lugnt med promenarandet? Hur många gånger har du gått idag?
    *ser två sandtroll gräva sig fram...borstar av dem försiktigt*

Hmmm....usch o fy...sånt får jag så ont imagen av! Hoppas

Håller med Lanovia, Blommis...du gumma...musklerna måste få återhämta sig osså mellan träningarna!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-21 17:22:57 följande:
    På film SVETTAS kvinnor sexigt också. Det är inte på riktigt ingenjöris!
    *ser uppriktigt förvånad ut o säger.....nähääääää*

Drar mig lite från att gå hem.....men får nog ta o dra mig hemmåt nu.

Ses i morgon alla goa girls!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-21 17:45:37 följande:
    Jag VET, jag blev bara lite ivrig och ville gå in dem lite mer...jag har börjat göra så att jag tar en morgonsväng som är 3 km och liksom vaknar till innan jag går hem och äter frukost. Senare på dagen går jag en rejäl runda till.Det är dels för att väcka mig och dels för att det blir så dryyygt att gå hela alla segen på en enda promenad.Nu gick jag ju tre ggr idag och det var bara för de här nya skorna som jag ville prova...Det värsta och hemslkaste nu, är att jagbbörjat en sopp-utrensnings kur som mamma skickade till mig. Den är det inget fel på än så länge utom ett: man får ju inget KAFFE!!!Jag som inte blir människa innan mitt kaffe! Helst tre muggar.Förståååår ni vilken skallebank jag fick nu på eftermiddagen!*borstar lite sand ur håret på Ninnis och lite från axlarna på Lanovia*Välkomna upp!
    Ojojoj....låter som att socker o koffeinet rensas ut...man känner sig helt slut andra eller tredje dagen....som en disktrasa liksom....MEN det går över som tur är!
    *KRAMAR blommis som är SÅ duktig med soppkur o sina promenader*

Vet ni vad????

JAG FICK BLOMMOR AV MAKEN!!!!

*ritar ett STOOOORT kryss i taket o inser att även blinda hönor hittar ett korn ibland*

på er alla!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)