Vilket praktarsel!
Du skulle sagt åt honom att gå och runka i en burk eller nåt...
Fast en sån idiot hoppas man ju iofs att han inte får chans att föra sina intelligensbefriade gener vidare förstås...
ÅÅÅÅH! DUMMA DUMMA HAN!
Hvidbrud skrev 2009-04-20 15:04:14 följande:
Vet ni vad! Det ringde presis en jävla telefonförsäljare! Han presentrade sig som om han ringde från någon viktig instans och skulle bara kolla att de upgifter de hade gällande min verksamhet fortfarande var aktuella. Det var de. Han skulle skicka det vidare till en annan avdelning och precis innan han skulle lägga på nänmer han att det då iår blir en avgift på 2400kr. Ursäkta sa jag. Vad är det du vill att jag ska betala för? Åh, det är''namnet igen, till internet, till googel och yahoo och andra sökmotorer. Detta är inget jag har¨anmält mig till och all internetreklam sköter jag via sverige, så jag sa till honom att jag tyckte att det var ett märkligt sätt av honom att försöka sälja en vara, genom att uppdatera något jag inte beställt och sen i sista sekund nämna att han ska ha betalning för de. Det var INGET jag var intree´sserad av. Svaret blev då: är det för mycket pengar? Det får du ju in på några massager. Nej sa ja. Jag behöver inte mer marknadsföring. Vi har mer kunder än vi behöver. Så säger den lilla rövungen- du, mitt förnamn, gå och massera några gumpar nu.KOOOOOKAR av ilska och irritation. ahn ringde från hemligt nummer också så man kan ju inte göra något. jävna kvacksalvare och lurendrejare! Grrrr!!!