I vått och torrt (del 5)
Nu har jag diskat jätteberget i köket och tokat fiiint på spisen och så. Då får man pausa och kika in lite...
Nu har jag diskat jätteberget i köket och tokat fiiint på spisen och så. Då får man pausa och kika in lite...
Hörni, när den dagen kommer då vi har fått våra plus allihop...
...då är vi fasiken värda att ha en brakfest!
Vi kanske kan ha indiantema...
Indianer som kör soffa och har Batman sittandes bredvid
Hjälp!
Pocahontas,det var det en som kallade mig på 7-11 för hundra år sedan. jag kan vara en något åldrad hon. Då kan jag ha en tomahawk (stavas?) eller iallafall min floristkniv. För om Ingenjöris har piska, då vill iallafall inte jag vara obeväpnad.
Det är det gulligaste som finns när de är små och kommer utklädda!
När min son var bara tre år var han bjuden till en kille på dagis som fyllde SEX år-fatta coolhetsfaktorn! han skulle vara "pindejmajjen" det är spindelmannen för er som inte begrep det.
Så, jag letade kostym som en tok och hittade småningom en-med vadderade muskler- så min treåring kom med rutor på magen och värsta bissen Att han inne i kostymen var så nervös att han höll på att kissa på sig, syntes ju inte under mask och allt...
Hihiihhi! Ja han var den sötste pindejmajn som jag sett iallafall.
(de andra mammorna skrattade rätt mycket när de såg honom, fast det måste man ju försöka dölja...)
Ooooo vilken fiiin mage du har!
Men den är uppochner?
Vad SMAL du är mänska!
Guuud vad coolt det är med bebismagar!Heeeelt otroligt är det att du har en lite PERSON därinne! Det där är så stort att man blir knäpp om man försöker omfatta det med förståndet.
Och nu då! När man har en 8-årin som snusar så sött i rummet intill...hur obegripligt är det inte NU att han var därinne i magen en gång...*svindlar i tanken*
och jag förstår att det är ett helsicke med köpa bh-men ändå-var glad att det inte är exakt tvärtom!
Ja det går så rysligt fort så man får nästan panik vissa stunder ska jag säga! Typ"hit med ett stoppur!"