I vått och torrt (del 5)
Godmorgon! Solen skiner rakt på skärmen så det syns inte så bra...*kisar*
Idag ska det blir varmt och underbart!
Godmorgon! Solen skiner rakt på skärmen så det syns inte så bra...*kisar*
Idag ska det blir varmt och underbart!
Jag vet inte om jag ska locka fram dem eller be dem dra åt skogen...
Ska de ändå komma så kan det väl vara lite action då, inget fjösande!
Inatt drömde jag att jag åt våfflor med grädde och jordgubbssylt bara av en olyckshändels för jag GLÖMDE att jag detoxar...jag blev så besviken på min klantighet att det var jätteskönt att vakna och komma på att jag inte alls ätit våfflorna.
Jag måste bara säga: På det där receptet står att man kan gå ner MASSOR varenda dag och jag har verkligen fnyst åt det och sagt jaja, säkert,och när jag vägde mig igår på dag tre hade jag bara minskat 0,6 kg, vilket inte står i paritet med löftena på lappen.
Nu vägde jag mig imorse igen...och då stod vågen på TVÅ kilo mindre än igår!
Så totalt än så länge, alltså på tre dygn har det gått åt 2,6 kg av mig! Kanske bara en massa vätska, men så svullen jag varit om benen tex, så tror jag isåfall det behövdes! och nu är det ju idag tillochmed måndag kvar! Så, kanske ka det bli typ tre kilo den här veckan då! Det är väl bra inför mina fortsatta promenader och en ev. graviditet.
HAHAHAHA! jaaaaa, min sambo sa idag :"ja man uppskattr ju maten mer iallafall..." när han stod och njöt av att idag får vi mjölk att dricka utöver soppan (och så är det bananer)
Vad skönt Ninnis! Jo, jag tycker verkligen det! För 37 dagar är ändå en normal cykel och nu kan du ju få sätta igång att få den mer regelbunden!
DET ser jag också fram emot...att inte behöva undra dag 25 eller 42 liksom...
Jag har kommit på att det verkligen är lika bra att vi har en alkoholfri fest-för om det inte är så att ni alla sitter och är på pickalurven på dagarna på erbetstid och allt-så är vi visst galna och frejdiga nog så det räcker för ett dunderpartaj ändå...
Celetse: jag trodde verkligen på riktigt att jag hade ätit det där när jag vaknade! Helt förskräckt var jag!
*jätteglad av all uppmuntran!*
Nu ska jag gå iväg en liten sväng igen och nu ska jag ta MBT-skorna även på runda två. Jag håller korta rundor nu när jag gör kuren, så jag inte smäller av, men liksom håller cirkulationen igång tänkte jag. Bara att ens STÅ i de här dojjorna känns ju!
Ore: Jojo! Försök få något uträttat i Sverige på fredagar!
Det går inte! Bara folk som står i butik jobbar efter kl 13 då verkar det som. Om de ens jobbar alls de andra...
Ja tänk-du ÄR faktiskt gravid!!! Alldeles nyss satt du och deppade över indianerna-nu kan du ge dem FINGRET! ha ha!
Min stegräknare suger fetballe (ursäkta) för den säfger att jag inte ens gått 4 km. när jag VET att sträckan är 3.5 plus 3 alltså 6.5 km. jag ska skaffa en annan!
Vi har varit och köpt KÖTT, för imorgon ingår 340 gram nötkött i kuren och i övermorgon får man äta nötkött bäst man vill.
Jag köpte JÄTTEFINA köttbitar, hängmörad entrecôte och hängmörad ryggbiff, i delikatessdisen!
Min sambo stod med glasartad blick fastlåst på alla köttbitar och salamikorvar och man HÖRDE hur han svalde snålvattnet...
ATT det kommer!
Celeste: exakt hur mycket har du egentligen druckit?