Hej tjejer!
Nu är det gnälldags!
Jag har så oooont idag!
Vi åkkte in imorse igen precis som vi skulle. Jag gick för att göra VUL och sambon gick för att lämna sitt prov.
Nu MISSADE de i receptionen att ringa upp och säga att jag kommit, så jag fick vänta i en evighet och tålmodig som man är knackade jag intef örrän sent omsider på hos dem och fick massa ursäkter och kom in medsamma.
MEN fy FAN vad öm jag var där inuti idag! Och han som gjorde ultraljudet var inte samma som de tidigare gångerna och NU insåg jag hur duktig den jag brukar ha är! ÅÅÅH vad det kändes som han grävde runt och han sa att jag skulle säga till om det var obehagligt eller gjorde ont så jag sa"till" flera ggr, men vadfan, han var ju tvungen att se det han skulle...
Nåväl, upp till Marie, som hon heter som hjälper oss. Eftersom jag väntat så länge på VUL så missade vi nu vår mysiga frukost som vi hade planerat och min mageSKREK medan jag insåg att jag nu skulle få vänta minst en timme innan jag fick mat.
(jag är en bättre människa när jag får mat)
Själva insemineringen gjorde också ont, öm som jag var.
Jag frågade om det möjligen var så att provet och den vätskan är rosa, då jag igår fick rosa på pappret vid toabesök.
Tur jag frågade för då sa hon att jag skulle vara beredd på att det nog skulle blöda idag, då slemhinnan är så känslig vid ÄL (lanovia: där kanske finns en förklaring till dina blödningar mitt i cykeln?)
Hade jag inte fått höra det, hade jag nog blivit skiträdd senare på dagen, för jag har småblött hela dagen sedan!
Och är så ÖM!! Jag kan knappt sitta och det känns så jäkla konstigt, att man inte är öm av massor av sex eller så, utan LÄNGST inne i en BARA!!! Det är lite så jag undrar om det ska vara så här?
Men när jag sa till Marie att jag var jätteöm log hon och sa: jamen vad BRA då är det på G!
Okej, då är det väl bra då?
men jag ska in på VUL imorgon igen och det kan jag säga er att jag ser INTE fram emot att den där VUL-staven ska upp...