Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

Hvidis: Men....det har du väl lärt dig nu.... vi är INTE känsliga här inne!!!

Ankan: Va spännande med husvisning!! *håller tummen*

Ore: Omvänd psykologi!! Smart krigsföring!!

Har nu kidnappat en dator hos min syster för att avrapportera så fort som möjligt till just ER!!

Vi har en väldigt söt liten batting i min mage!! Sög på tummen nästan hela tiden!! *åååååhsåsötdenvar*
    Sprattlade lite men var faktiskt ganske snäll o stilla så det gick lätt att mäta nackspalten.
    Risken för kromosonförändring bara baserad på nackspalten är 1/3386 o det är väldigt bra...sen får vi ju resultatet från blodprovet osså i nästa vecka.

Blev framflyttad i tid till 12+3 (11+5 enl min beräkning) men hon mäte battingen så det är väl att gå på!

Ska lägga upp en bild i BG vid tillfälle....hojtar när det finns ngt att titta på!!!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-24 18:19:13 följande:
    Åh, ingenjören!!! Jag är kär i din batting redan!! Ska bli kul att se bild! Kram!
    Åhh va gullig du är!! Ska bli kul att få se om ni osså har en snäll batting! Det är rätt coolt...de spritter till o sprallar runt...fick en bild där det ser ut som att battingen dyker....dvs det är två ben som sticker upp!! Tycker detta verkar lovande då båda föräldrarna trivs bäst i vattnet o helst under ytan!!!
    O nu är en bild inlagd i mitt bildgalleriet!!
  • ingenjörsbruden

60,6 mm lång!!

Är så glada att vi gjorde detta UL....för det dröjer ju ett tag tills v 18-20-UL.
    Maken har ju lite svårt att riktigt greppa.....det syns ju knappt på mig ännu så han var väldigt glad att få se battingen!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-25 08:12:25 följande:
    Åhh va roligt ingenjöris!!!!! Grattis Måste vara helt fantastisk känsla.....Då är du en dag före mig nu Vi får väl se för min del hur det justeras i v. 18
    Verkligen en underbar känsla....helt obeskrivlig!

Ja det där är ju visst lite fram o tillbaka.....men jag var visst inte helt fel på det när jag räknade fel sist!! *hahahaha*
  • ingenjörsbruden

*vinkar glatt till alla*

Vi har BF 4 sept!

Det känns lite småskumt....det finns ett litet liv där inne med hjärta, armar o ben.....o en rätt söt näsa!!
    Naturen är förunderlig!

Blivande fru L: Är liksom lanovia nyfiken på hur planeringen ser ut nu....*håller tummen så den blir BLÅÅÅÅ*

Idag mår jag skit.....har ont i huvudet, ont i bihålorna, ont i kroppen o känner mig i allmänhet rätt överkörd....hoppas INNERLIGT att det inte är influensa eller nåt....
    Dricker mkt vatten så det kan inte vara vätskebrist....möjligen för mkt jobb!!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-25 11:43:49 följande:
    Eller möjligtvis en bebis? Bihålshuvudvärk är vanligt pga hormonern... Värmeomslag i 10 min + kallt omslag i 10 min kan hjälpa... Kan ju vara lite spänningar från igår som släpt? Annars skjuter jag skarpt på alla influensabaktilusker i närheten! *Pang pang*. Krya på dig!
    Nopp inte är det väderomslag...har kollat med min syster som brukar ha väderberoende känningar i bihålor o huvud. Hon mådde toppen idag...så det är nog influensa.....ööööörk!

Skjuter osså på indianer för de som BIMar!
  • ingenjörsbruden

Åhh va härligt, Hvidis!
    Visst är näsan helt bedårande!!!

Ankan: Näää fya mig...foglossningar så snart....det är inte muskelfästen som du känner av?! Hoppas verkligen att det inte blir värre!! *skickarenbamsekram*

• ingenjörsbruden

Ankan: usch o fy....hoppas verkligen att det inte är foglossningar

lanovia: Intressant teori....man brukar ju säga att en kvinna har liknande förlossning som hennes mamma hade....så för tjejer så borde det ju stämma iallafall...men genetiskt så har ni ju liknande anlag....så varför inte både pojkar o flickor.....det här tål nog lite forskning!!!

Ankan: ni kan ju gå o göra ett ul!! *hihihihi*
    Det är SÅ härligt att se det lilla livet röra på sig där inne...o mannen känner att det är mer verkligt!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-26 15:54:26 följande:
    IngenjörsbrudenJo, det hade varit mysigt, men det är "bara" 4 1/5 v. till UL så vi får väl vänta på det
    Ja den som väntar på något gott...
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 16:31:20 följande:
    Och min syster 9 mån efter kräftskiva...
    Vår batting kommer 9 mån efter bröllop!!! *hehehe* Dock inget fylleslag!

Det brukar vara en skock ungar i varje klass som blivit till vid midsommar... Eller efter elavbrott!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)