• monkay

Uppsalabrudar - del 3!

FAME:

De har rea på Stadium, kanske det finns barnskidor där?

HiHi, ja, från och med nu kan ni kalla mig Bolt, ni vet hunden med supersinnen och förbannat bra luktsinne . Ska ned på stan imorgon och fika med en kompis, är det ngt jag ska kika efter åt er?

• monkay

Mois81:

Kan tyvärr inte hjälpa dig med ngt tips... Jag har bokat på Creative Makeup för 3000 och då ingick provhår, provsmink, ögonplock och bättra-på-kit. Det är det bästa pris jag kunnat hitta. På de frisörer jag hört om kostar enbart uppsättning runt 3000 kr, så jag känner mig nöjd med vad jag bokat!

Kanske du kan kolla med de friösrer som inte ligger mitt i stan, de kanske kan erbjuda billigare priser?

• monkay

Va coolt, jag ÄLSKAR Magnus Uggla :- ) Vet du vilken låt de hade valt? Måste ju passa lite i sammanhanget den dagen, fast iofs nästan alla vet ju att min husgud och ständiga följeslagare i bil etc är Herr uggla

• monkay

Mois81:

Vilket bra intiativ med dalbytråden, ska genast joina

Tror vi kommer lägga ned runt 70 000 :- Hoppas på att det blir mindre, men som det är budgeterat så hamnar vi ngnstans däromkring. Sen tillkommer bröllopsresan, vi kommer få leva på vatten och bröd jag är ju fattig student.

Jag har bokat bukett på Blomloftet på sysslomansgatan men har hört mkt gott om interflora butiken på vaksalagatan oxå

• monkay

FAME:

Japp, mässa på slottet mellan kl 11-17 tror jag det var. Inträde 50 kr

SOBEIT: Va kul att du fick tag på servetterna Visst var de stiliga? Jättebra linnekänsla på dem tycker jag

• monkay

Förlåt skrev fel tid, kollade på lappen, är emellan 11-16

• monkay

Ja, i samma lokaler. Verkar vara nästan samma företag som förra gången. Jag ska inte gå, för de grejer de har där har jag redan bokat!

Kolla in slottsmassan.se där står det lite om de företag som är med

Hur gick det sen med skidorna? Hann ni få tag på några?
    F A M E skrev 2009-03-01 21:59:09 följande:

är de samma som var förrut? dvs samma plats osv.
  • monkay

Kör en hemsida igen jag hittade ang mässan på Norrlands nation 29 mars

brollopsmassan.se

F A M E skrev 2009-03-01 22:03:16 följande:

någon som vet något om mässa i nationen dvs den "stora".I dag var hon som ev ska hjälpa mig med smink här och vi gick igenom en massa detaljer. Känner mig lite svag på vet hur jag ska ev se ut. Finns de ingen som vet en bra sida där man kan se olika typer av sminkningar?Är blond mellan långt hår, smal med en blek hy. Har svårt att bli brunt till en början.
  • monkay

haha men det gör inget...för jag kallas ofta för monk eller monkis HAHA

Angående underkläder så finns det en underbar butik på vaksalagatan mitt emot siviatorg, den heter ngt i stil med vivi och victoria (skriver jämt fel namn på den) Där är de hur gulliga som helst och kan verkligen se vilken storlek man ska ha. Jag trodde att jag visste vad min storlek var, men icke! Den hon förslog satt klockrent till min stora förvåning.
    Jag ska nog gå och köpa BH där till den stora dagen
    F A M E skrev 2009-03-01 22:24:15 följande:

upps ursäkta blev lite fel på ditt namn monkay
  • monkay

brud2009. Jättesnygga skor, en mkt bra kap!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!