• monkay

Uppsalabrudar - del 3!

Har oxå köpt mina på tradera men nu har jag bestämt mig för att inte ha ngn av dem. Ska ha pärlor i håret istället, tror det blir shysst

Finns en massa fina på tiaror.se har jag sett, dessutom bor den tjejen i Uppsala (Sävja tror jag) så man kan åka och kolla på grejerna innan man handlar...

Måste bara berätta, i fredags var jag på Hallbergsguld och beställde min ring TJOHOO! Har gått omkring med ett lyckorus i kroppen sen dess, får hämta den i slutet av veckan tror jag!

Blev en 3 mm allians från Shalins passionsserie, bild finns i galleriet.

• monkay

NU har jag klistrat igen sista inbjudningskortet och imorgon ska jag under högtidliga former bära dem till postlådan, haha!

Igår var jag på Hallbergs och hämtade min ring TJOHOO!

Ha en bra lördagskväll!

• monkay

Har bokat på Brantingsbageri och där får vi betala 35 kr biten. Man får välja valfri dekoration, de har en stor pärm att välja bland Känner mig mkt nöjd med dem såhär långt!

• monkay

Tror att Fame syftar på det här företaget

www.flower4u-lotta.se/, pratade aldrig med henne eftersom vi redan bokat blomloftet, men verkade vara fina buketter

Jag var där på mässan trots att allt redan är bokat och det var lite av en besvikelse, precis som många redan skrivit. Det som var kul var att man fick provsmaka olika viner och mousserande...och jag provade ett bubbel som var supergott och dessutom rosa! Hette Törley charmant rosé och kostar endast 54 kr på systemet. Vi har bestämt att köra på det till både skålen och tårtan!
    Det smakade lite jordgubbe, jättegott! Jag tycker annars inte om varken vin eller bubbel, men detta gick i Raglade hem sen mitt på söndagseftermiddagen - illa ;) Haha

• monkay

Kan ni hjälpa mig att välja klänning?

Jag har varit mer eller mindre bestämd på en klänning från Millys, men sen häromdagen så hittade jag en annan och jag blev tokkär på ögonblicket. Den kändes bara sååå rätt!
    Men ändå så sitter jag här och velar...

Kan ni inte kolla i mitt galleri och tycka till mellan alt 1 och alt 2.

Var alt 2 som jag blev kär i häromdagen

brollopstorget.se/hem/monkay/galleri.php

• monkay

Mm läste det oxå, men jag fick mail av millys idag och då sa det att det är på klänningar som är är specialbeställda som det är 75 dagar(inskickade bilder) och på de som de har är det vanlig tid. Men blev lite stressad

Din klänning är superfin (hann kika på den i ditt galleri), visst är den oxå från landys om jag inte minns fel? Tyckte du att den var fint sydd etc? Den satt iallafall perfekt på dig. Mkt bra val!
    F A M E skrev 2009-04-09 21:07:03 följande:

Tufft val monay men jag gillar nr 2 bäst. Nr 1 är också super vacker.Du vet att de är 75 dagar på Millys nu, läste de i klänningtråden tidigare idag.
  • monkay

Nej, det förstår jag Visst beställde du samma klänning som jag redan gjort? Jag tror att den kommer nästa vecka, då kan jag skvallra om hur den är etc.
    Det känns så sjukt, jag känner mig så glad när jag tänker på den där brudklänningen, känns som om det är klänningen med stort K för mig. Jag måste nog slå till

F A M E skrev 2009-04-09 21:15:16 följande:

Vi är så supernöjda med klänningen den är så fint sydd. Vi har även beställt min festklänning därifrån alldeles nyss. Nu när jag vet att brudklänningen sitter bra vågade jag beställa den andra. Dock så blir de inte liak jobbigt med väntan denna gång.
  • monkay

Hur länge fick du vänta på din klänning förresten? Var det 15 Euro i frakt?

• monkay

Japp det är samma klänning De är så sjukt snygga, jag vill bara slita upp paketet när det kommer...

5 veckor kan jag överleva Fick du ngn bild på klänningen innan den skickades?

• monkay

Maj:

Juni:

Juli:
    Sobeit 7/11
    F A M E 31/7

Augusti:
    Monkay 15/8

September:

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!