• Sobeit

Uppsalabrudar - del 3!

Jag vill oxå vara med!! hihi

Tänk vad de pengarna skulle sitta fint!!

• Sobeit

brud2009:

Den jag ska använda är inköpt på Tradera. hihi

• Sobeit

I förmiddags hade jag ett ögonblick av klarsynthet. Jag sa till mannen min att det skulle vara så skönt att kunna åka till ett ställe där man satte sig i en stol o någon fixade hår o make up. Ja, sa ha. Ja, jag insåg att jag skulle vara fullkomligt nipprig om jag ska fixa det själv på bröllopsdagen och han tyckte att det var en bra idé. och att han redan insett att jag skulle bli en Bridezilla * 1000. Typ! Så nu har jag bokat på Creative Makeup. Känns så himla skönt!

• Sobeit

Igia skrev 2009-03-18 13:56:41 följande:
    Sobeit: Bra val tror jag. Skönt att bli lite ompysslad sådär på morgonen

Ja, det känns som jag fattat rätt beslut liksom. hihi

• Sobeit

Hej alla medbrudar!

Nu har jag kapitulerat på ännu en punkt i planeringen.

Bröllopstårtan!

Så nu när jag bestämt mig för att köpa en HELT klart tårta o skippa att dekorera den själv, så uppkommer två självklara frågor.

1. Var har ni bokat en bröllopstårta?

2. Vad kostar den biten?

Vore jätteglad om ni ville svara på detta ......

• Sobeit

Mois81 skrev 2009-03-28 23:26:12 följande:
    Aaugustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, LinköpingCCattis77 - Degeberga kyrkaDDinnajad- Bjurvattnet utanför SkellefteåEEhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför LuleåIIda o MilleHHawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, UppsalaHoppasbrud2009JJenny står brud 090801JochD4everKKalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.LLövingsMMisssnartfru, Borgs kyrka, NorrköpingMajas mammaMarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen LinköpingmattiasmarieMilla84Mois81 Vid Mälarens strand i Dalbykyrka, middagen hålls på underbara Hammarskogs herrgård i UppsalaMolla81Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)Nnea00Noxire - Örnsköldsviks kyrkaRRhjärtaJRTBWSSaggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.SandsjöbröllopSara PayamSmåland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)Solhatten - LundSolros 2009SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)VVita Rosen

Vad är detta?

• Sobeit

Jag har hittills inte varit på en enda bröllopsmässa för jag är så säker på hur vårt bröllop ska vara. hihi

• Sobeit

FruLindberg09 skrev 2009-04-03 21:05:13 följande:
    Ja jag gillar ju oxå spetsig tå. Tror kanske det blir snyggast till min klänning med. Skorna är verkligen super viktiga eftersom klänningen inte är hellång

Jag gillar de andra skorna, men det är nog för att jag personligen har lite svårt för spetsiga skor.

• Sobeit

F A M E skrev 2009-04-07 20:55:04 följande:
    Yes kan kommer förbi mig i morgon och disskuterar lite angående buketten osv. Snacka om att jag har medvind i seglet mitt Hon var inte så dyr heller om jag inte minns helt fel på mässan.

Skulle gärna vilja se din klänning. Går det bra? Tänkte att du har stängt galleriet igen .....

• Sobeit

F A M E:
    Skitsnygg! Och den sitter perfekt!

Kommer du att ha underkjol till?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!