Uppsalabrudar - del 3!
F A M E:
Jag har en med 3 ringar och tyll över. Om du gifter dig efter den 11/7 kan du låna den av mig. Slipper du köpa liksom. hihi
F A M E:
Jag har en med 3 ringar och tyll över. Om du gifter dig efter den 11/7 kan du låna den av mig. Slipper du köpa liksom. hihi
monkay:
Helt klart klänning nr 2! Tycker att den är jättevacker!
Har fått en förfrågan på en lista över alla brudars B-datum. Tänkte att när alla fyllt i så kan jag lägga upp det i topic.
Maj:
Juni:
Juli:
Sobeit 7/11
F A M E 31/7
Augusti:
September:
Hur känns det för er brudar? Jag har lite små panik över vissa saker, emn det kommer att ge med sig under de kommande 2 veckorna. hihi
Förresten, läste just i en annan tråd att IKEA slutar sälja spetsen Britt. Så ska ni använda det och inte ännu inhandlat det, spring på IKEA så fort som möjligt!
F A M E:
Om jag var du så skulle jag vänta med att byta toastmasterpar. Avvakta lite och se hur det blir efter operation och så. Sedan kan ni absolut fråga dem hur de vill göra. De kanske ser sin uppgift som toastmasterpar som en guldkant i allt det mörka. Det är trots allt ett tag kvar. Hoppas att det går bra på operationen.
Tungt att din farfar i samma veva är sjuk oxå. *styrkekram*
F A M E:
Jag vet faktiskt inte riktigt vilken underkjol som skulle passa bäst till din klänning. Jag ska se om jag får till den med min klänning. Måste sätta i ringarna och fixa tyllen ordentligt. Men om du vill så kan du absolut låna min underkjol. Tyckte det såg ut som att vi har samma modell på kjolen förutom släpet.
Såg du nå spets? Den som heter "Britt"?
Jag tycker att det låter som en bra idé.
F A M E:
Jag tror att det är lugnt att vi träffas. Jag lovar att inte säga något om inte du säger något!
roro1:
Jag har bara hört positivt om Creative Make Up och kommer själv att låta dem pyssla om mig på min bröllopsdag.
Tyvärr har jag inte hört något alls om Nikita hair.