Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

September 2009 del3

september2009bröllop skrev 2009-03-19 18:16:43 följande:
    Är september stora föda barn månaden ? nu är vi tre här i tråden som blir "drabbade" på ett eller annat sätt och så många är vi inte
    Alla hade för mycket ledigt under jul och nyår . Har själv en tjej som är född i sep.
  • Rebellen75

Fjällstjärna: Tyvärr här är det stan som gäller.

Har just haft svärmor över som barnvakt.Vi var på Bio. Så jag hade gömt undan allt med bröllop att göra, men kom sedan på att jag skrivit upp bröllop i almanackan. Så vi får hoppas att hon ej snokat runt Vi har ju sagt att vi ska ha 40 års fest men nu ljög vi om lokal och lite praktiska saker. Vi måste få ut inbjudningskorten snarast annars kommer det bli så jobbigt.

• Rebellen75
    carolaj83 skrev 2009-03-23 06:55:30 följande:
    åhhh min syster kom över igår och hade med sig festhäften från bröllop hon varit på, fick massa insperation om hur vårt häfte ska se ut o vad vi ska ha med, nån mer som börjat fundera över festhäftet?har även börjat gjort ett prov-inbjudningskort...blev inge bra med limmet jag använde, ska testa att köpa spraylim och hoppas på bättre resultat
    Ang lim till korten. Vet inte riktigt hur du ska göra men mina kompisar som scrappar mycket använder dubbelhäfftande tejp. Finns på panduro men även på biltema mycket billigare. Ett tips bara.
  • Rebellen75

Vi gifter oss i Västerås. Gifter oss i "min" kyrka. Vi har döpt våra barn, min bror gifte sig och mamma är begraven i samma kyrka. Har haft samma präst till allt så hon känner oss så hon kan göra det personlig. Jag lekte med hennes dotter i 7an.

• Rebellen75

Vi har OSA datum den 10 juli och ska försöka få iväg dem nästa vecka. Vi satte den 10 juli för vi åker iväg på sem mellan den 10/7-4/8. Tänkte först sätta senare datum men sen tänkte vi om. Bättre att få reda på det tidigare så kanske man kan fylla på om det blir mycket bortfall. Med alla de man fått stryka men man skulle vilja ha med om man hade mer pengar.

• Rebellen75
    september2009bröllop skrev 2009-03-24 12:30:31 följande:
    har deklarationen kommit?!
    Nej men man ka gå in på deras hemsida och kika, men just nu har de teknisk fel
  • Rebellen75

Guldsmeden ringde idag och berättade att mina ringar är KLARA hoppas de är fina.

Min kompis ringde också och sa att inbjudningskorten är klara och de kostar mig inget Va glad man blir för riktiga vänner.

• Rebellen75

Det är därför vi har hemligthållet våra bröllopsplaner. Men ska nu skicka ut inbjudningskorten i början på April så då börjar väl alla goda råd komma.

• Rebellen75

Idag har jag hämtat mina ringar ( bild finns ) De blev riktigt bra. Guldsmeden ritade lite på ett papper när jag var där första gången. Så jag var inte riktig säker på hur det skulle bli. Sedan fick jag ett kanon pris, och det gjorde saken sämre.

• Rebellen75
    MyochErlend skrev 2009-03-27 10:33:23 följande:
    inte sämre menar du kanske ??
    Exakt, ibland går det lite för fort. Sitter nu med ringarna på , fast de ska ligga i lådan . Men tycker att mina stenar inte gnistrar så mycket. Har ju inte så stora 0,15ct briljantslipde men jag trodde att de skulle blänka lite mer. Kan ju bero på att de sitter i en silverfärgad ring ( palladium )
Svar på tråden September 2009 del3