September 2009 del3
Din variant var bättre. Så är det när man har för ny psalmbok.
Din variant var bättre. Så är det när man har för ny psalmbok.
här står det stilla igen. Men nu när vi skickat ut inbjudningarna är det skönt att kunna prata bröllop öppet. Funderar på om jag ska börja med festhäftena men det lär dröja innan jag får tid. Här är det träning tis, ons, tor, fre + matcher på helgerna. Just nu står de och borstar tänderna de små så snart sitter jag här själv igen tills gubben kommer hem inatt. Varför är det så svårt att ta tag i saker själv.
Vi satte 10 juli som OSA så de har lång tid på sig. Men hälften har redan svarat. Här händer det för övrigt inte så mycket på bröllopsfronten. Gubben jobbar borta hela veckan så jag hade tänkt att överaska honom med att tapetsera om sovrummet Bokade tid med min pappa så han skulle hjälpa mig, men vad händer. Tapeten var slut så de måste beställa den så de kommer på Måndag, men då har han redan kommit hem. Hoppas pappa kan hjälpa mig nästa onsdag.
Vill att allt småfix ska bli klart här hemma innan sommaren. Sedan har vi anmält oss som stödfamilj så sos ska komma på hembesök om två veckor. Sedan fyller min grabb år imorgon så det blir kalas i helgen + att min dotter har innebandycup hela helgen så mycket händer runt oss just nu men skulle behöva komma till skott med bröllopet också. Blev lite OT men, men
Hej tjejer
Har hittat en klänning här på BT i min storlek för en gång skull. Har lagt in den i mitt galleri den första vit/svarta. Hon som säljer den vill ha 4500 ( privat ) men nu har jag hittat den på en annan sida för 4150 helt ny. Hon ska skicka den till mig i morgon med posten så jag kan få prova den, så om jag vill ha den bjuder hon mig på frakten annars får jag betala frakten tillbaka. Börjar fundera på om jag håller på bli lurad. SÅ nu har jag skickat ett mail till henne och frågat om hon kan tänka sig gå ner till 3500. Hur ska man tänka? Mobilnr tillhör en man, annonsen stod det johanna, i mailet ester. Känns inte helt rätt. Har ni några tips?
Detta fick jag till svar när jag undrade om hon kunde sänka den. Tror helt klart att det inte är en privatperson.
Hej
Klänningen är också helt ny. Denna är fr. Maggie Sottero fast det finn ingen märkelapp på klänningen. Därför är pris mycket billigare. Tyget och spetsen är så unika. Kopian kan inte vara lik fin som en märkesklänning.
Du får prova klänningen och lämna tillbaka till mig om du inte är nöjd. Kan du göra det med den för 4150kr? Jag kan tyvärr inte sänka pris men du kan få en slöja på köpet som är värd 500kr. Går det bra?
Gick in och tittade på bilderna hon skickat och såg att hon lagt upp massa andra klänningar och det rör sig om ett företag. Om det skulle vara en kina klänning hur mycket ska man betala för en sådan? Funderar om det kan vara typ andra sortering hon fått tag i eller varför tar man bort lapparna annars? Jag har sagt att hon kan skicka upp den till mig så jag får prova den åtminstone och se hur den ser ut i verkligheten. Det jag förlorar är frakten på 260 kr om jag inte tar den. Kommer imorgon eller på måndag.
Välkommen det är bara att haka på.
Alltid kul med nya brudar.
Imorgon kommer klänningen, hoppas verkligen att de överens stämmer med mina förväntningar.
Idag har jag varit ute i solen på fotbollsmöte och tänkte mig inte för, så nu är jag knallröd i ansiktet.
Har fått hem min klänning nu. Provade den i går och kände mig som en flookooo. Är tyvärr inte klänningens fel men helt ofixad kände jag mig inte vacker. Måste köpa en underkjol annars försvinner den svarta brodyren helt. Klänningen kommer jag att behålla men inte den hiskilikt fula slöja hon skickade med. Hoppas på att gå ner lite i vikt på dessa 19veckor som är kvar. Nakdelen är att jag inte gått ner något än fast jag vetat om att jag ska gifta mig i 1,5 år måste verkligen lägga i en högre växel.
Nu har jag sagt att jag köper klänningen 4150kr blev det. känns skönt att den posten är fixad. nu får jag fixa till mig lite och prova den igen med underkjol så man kan ta ett kort.
Nu ska jag ut i regnvädret och träna min sons fotbollslag. Varför måste det alltid regna. I tisdags tog det mig 1 timme och tina upp efter skyfallet som kom under träningen.
ha det gott
Idag har jag inhandlat en klänning till min svägerska bröllop i juli. Hade hoppas att gubben min hade hittat kläder också men får ta det en annan gång.
Idag skulle jag ha gift mig om vi inte ändrat datum i sista stund. Fast det var nog bra. Vi har varit på så dåligt humör båda två idag.
Känns som jag har hur mycket som helst kvar att göra. Men det blidde inget gjort idag heller. Har legat hela dagen på soffan med feber. Nu har jag just duschat så nu känner jag mig lite bättre.
Måste fixa ett band, kläder och skor till alla. Jag har min klänning men inget mer. Har ingen aning om vi ska ha tårta eller ej, har inte ens börjat titta. Men det blir nog fest ändå sitter väll veckan innan och stressar ihop något.
Vi kommer inte att byta namn. Barnen heter som mig och gubben min tycker det är för "svårt" att lära sig en ny namnunderskrift
Är så glad att det hänt något idag. Gubben har köpt kavaj och byxa . Han tyckte vi kunde vänta till i höst att köpa men jag har förklarat för honom att man måste köpa nu, om han vill ha linnekavaj annars finns det inte. Han blev lite osäker på om han skulle köpa nu om han hinner gå ner i vikt som han redan börjat att göra. Men vi fick 6 MÅNADERS öppetköp. Så skulle han gå ner enormt mycket är det bara att lämna tillbaka och köpa något annat. Helst skulle han vilja ha jeans och en skjorta men det här blir kanon.