September 2009 del3
Gillar skorna riktigt mycket finns i alla möjliga färger men de har för hög klack. Vi är båda 1.78 så om jag har klack blir jag så mycket längre. Men jag gillar inte lågklackat men får kolla runt lite mer.
Gillar skorna riktigt mycket finns i alla möjliga färger men de har för hög klack. Vi är båda 1.78 så om jag har klack blir jag så mycket längre. Men jag gillar inte lågklackat men får kolla runt lite mer.
Vi kommer att bli runt 70-80st. Bara mina syskon med respektive blir 10 st. Vi har skrivit i inbjudan att vi helst ser att det är barnfritt men går det inte att fixa barnvakt får de komma. Mat har vi inte riktigt kommit på vad vill ha vi velar fram och tillbaka.
Min ring kommer också vara begagnad till bröllopet. Har varit och visat mina två närmsta vänner, sambon tycker jag är knepig.
Jag måste sätta igång med klänningletandet.
Köpte kuvert i helgen och satt hela kvällen igår och letade adresser till våra gäster. Så nu är det nära att vårt bröllop blir officiellt.
Jag tror att vi kommer att sno din ide med öppet hus senare på kvällen. Sambon tyckte det var en riktigt bra ide. Så nu kan även hans jobbarkompisar komma och fira hans 40 års dag/ bröllopsdag. Måste bara kolla upp hur många man får vistas i lokalen samtidigt.
Vilken sol hade du????? Här är det målnigt och blåsigt. Ha det så gott alla brudar.
Har lagt in bilder på våra inbjudningskort. Vad tycker ni? Blev de bra? Kommer bara ha dem där ett litet tag. Gubben min vill helst inte bli kändis
Förlåt glömde skriva att jag har tagit bort dem igen. Det är en bild på min sambo på framsidan och han vill inte gära bli kändis
Nu sitter jag på jobbet så kan tyvärr inte lägga in dem igen. Vi får se senare. Informerar på nytt i så fall.
Vi kommer att provsmaka mat på måndag. Det blir lamytterfile med potatisbakelse och som förrätt salamisallad med roccula, feta, sol torkade tomater, oliv på en brödskiva typ lantbröd.
Hoppas det blir bra. Vad ska ni ha för mat? Koken rekommenderade att vi inte skulle ha efterrätt för då får vi sitta hela kvällen. Middagen börjar kl 18
Igår var vi och provsmakade maten. SUPERGOD . Så nu blir det salamisallad till förrätt och lammytterfile med potatisbakelse och rödvinsås till varmrätt. Kostar oss 200kr per preson. Tyckte det var bra eller kan man komma billigare undan. Hade med oss ett vin men det fungerade inte så nu är det bara att leta vidare.
Sedan har vi inte bestämt oss hur vi ska göra med kaffe och tårta men det får bli ett senare bekymmer.