• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

ah då förstår jag erat problem om det är såpass. hahaha

sambon har precis frågat sin bror om han vill vara bestman, var väldigt nervös.
    hade frågat om han vill "leka riddare nästa sommar?" "öh ja visst, hurså?" hade hans bror svarat.
    "jo för vi ska ha riddarturnering och du får vara min bestman"..ööh va? javisst...fixar jag kläder.

nåt sånt att dem sagt...min sambo är lite blockad och kom inte ihåg allt av samtalet haha.

• Fenixx

ja själva så ska vi berätta för föräldrarna och deras nya partners nu på fredag!! känns väldigt pirrigt..då dem ändå ska träffas över middag, så tänkte vi springa över lite snabbt och berätta det, så har dem ett samtalsämne ihop.
    men vet inte riktigt hur vi ska säga...jag blir alltid så nervös över sånthär.

sen är det bara våran tänkta toastmaster vi ska fråga också... vi hoppas han tackar ja, men vi vet han har mycket för sig så i värsta fall har vi en kille som 2a val som är kanon han med.
    för toastmadame och tärna/bestman är klart nu. känns såå roligt att dem tackat ja.

• Fenixx

vi bjuder på vin/öl och sånt till maten, sen efteråt på festen så får folk köpa sin egen sprit.
    vet jag många som har.

• Fenixx

jag har varit inne och kikat lite snabbt, men haft besök av svärmor.
    sen håller vi på och röjer ur förråd och det vankas kalas i helgen för våran blivande 2åring med.

här har du en länk med jättefina personliga dopgåvor som dem gör åt en.
    www.jamaprodukter.se/

jag själv och många mer vill helst slippa dessa sparbössor och annat liknande i silver som man gav mer förr i doppresent, står mest och dammar igen.

• Fenixx

åh vad roligt att åka och prova klänningar!
    är nog viktigt att prova sig fram faktiskt. har läst om många som tagit ut en modell, men sen när dem varit och provat så har det blivit något helt annat. är ju skillnad att se på bild och sen ha dem på sig.

• Fenixx

ja finns fler böcker med olika innehåll där barnet och deras närmsta kan nämnas i handlingen... uppskattat.

• Fenixx

workoutgirl>> men då är det ju lite skoj att se vad som passar och du gillar i verkligheten så.

själva så är det en stor dag, för vi ska berätta för våra föräldrar om våra planer.

• Fenixx
    Bettertogether skrev 2009-05-01 12:01:40 följande:
    Härligt Fenixx! Är du nervös?
    ja uch är fjantigt nervös...
    sambon kommer hem snart och vi ska berätta det så fort hans mamma och sambo kommer hit för middagen med hans pappa och hans särbo. men blir lite kortfattat bara då vi sen ska iväg och grilla med vänner.

maj2010>> grattis på 1årsdagen för förlovningen. går i rasande takt. nu 5e juli har vi varit förlovade i 4år.
  • Fenixx

det blev glada miner. vi sa något liknande som att " 3juli nästa år smäller det för då blir det giftemål"

hans mamma brast ut "YES"

och hans pappa sa "kunde ni inte sagt lite mer innan? småretades lite med tanke på hur långt det är kvar.

men hans syskon med respektive som vi grillade med senare på kvällen var väldigt positiva till upplägget, temat och ser fram emot det.

• Fenixx

ja blev väldigt lyckat och skoj att dem visade sånt engagemang. dem verkade helt förstå att vi ville ha det såhär och hans brors fru sa att vi får säga till om vi ville ha hjälp med något.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6