• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

mysifer>> ja där kan man snacka snabbspolning.
    kommer ju få äran att beskåda er, då jag och sambon ändå ska dit till fästningen.

sundance>> roligt att bestämt datum. får du hänka på juli-tråden med.

FruH>> skoj med tärnklänningarna!

själva så har vi haft kalas idag då våran pojke fyller år och när sambon varit iväg och grejat så har hans bror(bestman) pratat med mig om lista med kompisar och sånt inför svensexan, som han redan börjat spinna på...stackars min sambo säger jag bara.
    men även under kalaset så verkade alla inne för klädsel och hela temat så känns jättekul!

• Fenixx

bettertogether>> skönt att höra att det är någon mer som är lite småfjantig när man ska berätta om stora nyheter.
    våran förlovning åkte vi iväg och gjorde för oss själva och hade ut en annons i tidningen samma dag för våra nära att se. haha

tycker det lät som en rolig idé med bilden.

• Fenixx

vad är detta...ska alla fuska och gifta sig redan i år??

kräver ju uppdatering och bilder sen isåfall.

• Fenixx

vad mysigt, jag tycker forest gump låten är jättefin att ha.
    även ledmotivet till änglagård är fin.

• Fenixx

bettertogheter>> där snackar vi om att fynda rejält! blir kanonbra.

sundance>> ja man får ju en bild framför sig och är jätterädd att bli besviken. jag var så lyrisk över bilderna att jag var skraj att det i verkligheten inte alls skulle vara så fint. men det var faktiskt bättre!!

• Fenixx

MissM>> skoj att höra ifrån dig och hur era planer går.

• Fenixx

pandis>> visst är det en härlig känsla när man fått klockslaget när det ska ske!

• Fenixx

ja lite närmare iallafall. har "bara" 424dgr kvar idag.

• Fenixx

men fy för nässelutslag! hoppas det snart går över!

mysifer>> måste kännas så pirrigt när man ska skicka in hindersprövningen och med efternamn osv.

• Fenixx
    MissMijah skrev 2009-05-06 11:32:26 följande:
    Vi har 101 dagar kvar
    fräckt, snart 2-siffrigt.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6