Där gräset är grönast och champagnen har de rundaste bubblorna
Jag är ocksa HäR nu Gemma!!! ha, ha, ännu ett underfundigt namn!!
Sitter och surfar runt efter en lämplig var-resa pa kontoret da jag har minimalt att göra....trist...ja, att vara lite sysslös, inte planera resa!!
Vi har enats om att det kanske skulle vara ännu härligare med lite avkopplande sol, inte nagon storstad därför är det just nu Marrakesh och Sardinien som verkar intressantast. Verkar just nu inte sa lätt att fa ihop biljetter till nagotdera av ställena. Tyvärr!
Imorgon kommer en väninna pa besök fran London, vi skall ha en riktig tjej-helg. Min söta gulliga pojkvän har hjälpt mig att fixa bord pa en av inne-restaurangerna da jag gick bet, han är för gullig som engagerade deras PR byra som självklart kunde fixa fram det omöjliga..... Kommer kanske känna mig lite som Hugh Grant i filmen Notting Hill när han representerar Horse & Hound men det hoppas jag det är värt!! I övrigt skall vi bara umgas, min väninna är ett riktigt shopping och champagne-fan sa jag gissar att kommer att föresla saväl butik-rundor som bar-besök!!
Min sambo reser till Asien imorgon och kommer inte hem förrän pa Onsdag nästa vecka, eller är det Torsdag....hmmm....maste kolla. Ikväll skall jag tillaga nagot enkelt men gott, har planerat oxfile med sötpotatis men där tar fantasin slut.