Där gräset är grönast och champagnen har de rundaste bubblorna
koko!! koko!!
Det tar mig alltid några dagar innan jag beslutar mnig för att verkligen kolla upp att tråden inte är avstängd för svar. Men nu är jag här.
Mlle M vad synd att vi missade varandra!! Men så är det i värsta snöstormarna. Helt ofattbart... så snöar det mer! Men imorgon ska det vara lite sol så jag ska ut i backen igen!
Vi var på tapasrestaurangen (igen!) ikväll och kom precis hem. Älskar verkligen tapas och det är perfekt med alla dessa små rätter. Tyvärr är ju restaurangen så liten och kryllar av afterski folk.. ööhhh.. problemet blir då att det blir så himla högljutt.
Broddar. Jag älskar broddar. Kan ju säga att boendes högt uppe i byn med värsta snöfyllda nerförsbacken för att komma till stan, hade man aldrig överlevt utan broddar. Definitivt inte med barnvagn iaf! Tack och lov för handbromsen dessutom!
Gemma... snart hemma! Ert nya hem! Det kommer att bli så bra. Självklart kommer du att sakna så många saker som gjort er vardag komplett i Kina. Men nu är det en ny vardag som väntar. Tänk så ofta morföräldrarna kan hälsa på sin dotterdotter!
Jag är slut. Inte ens en flaska Lindemans kan väcka mig. Snarare få mig i djupare trans. Men vad betyder det när man inte har tv4 längre.. Det var min fredagsräddning.. Vet inte varför det inte fungerar, men nu får jag helt enkelt vänta för att se reprisen på Let´s Dance på internet...