• Izunia

Där gräset är grönast och champagnen har de rundaste bubblorna

Gemma de verkar bra! Miss J börjar bli lite för tjock för BB. Fast jag lyckas fortfarande trycka ner henne med overall och allt!

Hur får man upp bebisen på ryggen? Spänner man fast dem innan man svingar upp dem??

• Izunia

Förhoppningsis violken skön resa! Ja ryssar i högsta guldpäls-mode finns det gott om i Lech! Gärna tillsammans med tajta vita skidbyxor inkl cameltoe, brett guldskärp, stort pannband och vita goggle med diamanter. Allt snyggt matchat med håriga moonboots.
    Fast det är numer inte så lätt att urskilja ryssarna med tyskarna. Samma tacky taste. Fast tyskarna gillar ju fortfarande neon väldigt mycket, och fula mössor med falsk orange hår!
    Men jag ska säga att de svenska skibums som hänger här har hittat otroligt fult mode!! Fulfula jackor och byxor (som ofta matchar) i neonmönster och ser absolut gräääääsligt ut!

Jo jag kan söka andra jobb inom branchen om jag blir uppsagd, men inte om jag tar tjänsteledigt. Jag ska nu trots allt nog bli vikarie och hoppas på några fååå arbetstimmar i månaden. Om ens det.
    Ja vi blir tillfrågade först om nyanställning blir aktuellt.

• Izunia

hahah jag är lika tåkig som du! Helsvart! Men jag har haft mina byxor i fler fler år nu!
    Är dock sugen på en snygg grön eller röd jacka.. men mn jacka är ny så det får jag stå ut med ett tag.
    Annars blir det guldjacka med päls och nåt sexigt broderi på ryggen med diamanter!

• Izunia

Jag vill ha en limegrön jacka... jag älskar grönt!
    Har en svart Scott skaljacka. Kan inte åka i annat. Det är för varmt. Har en Peak jacka (röd) som bara hänger där hemma för att den är för varm, och en 8848 rosa/lila.
    Visserligen har jag en didrikson röd/grå skaljacka men sen jag fick min scottjacka så använder jag bara den. Men den var också dyr som fan. Tror priset ligger på vansinniga ?700... men eftersom de är sponsrade från baren fick vi köpa dem för ?100. Lite bättre!

det har snöat massor inatt!!!!!!!!!!!!! och det fortsätter. Jag är faktiskt trött på det nu..

• Izunia

Hahah det lät roligt! Men självklart finns alla färger i äckliga nyanser
    Alla mina lägenheter har varit inredda i grönt. Dock inte nu. Jag brukar dock alltid köpa snygga gröna handdukar och sånt.
    Olivgrönt älskar jag verkligen. Grön är en skön färg. Själv hatar jag lila.

• Izunia

Någon som vet om Zua fått en bebis än?

• Izunia

Jag hatar också CSN. Känns inte alls kul att betala just nu,, Hur mkt måste du betala in på en gång?

• Izunia

fy f*n vad tråkigt... jag tycker lönesumman man får tjäna är löjlig. Jag menar... det är som sagt ett LÅN och inget annat. Man ska ju betala i vilket fall som helst. Hade man tjänat så mkt så hade man väl inte behövt ett lån eller????

• Izunia

Zua det kommer snart och det kommer att gå hur bra helst! Koncentrera dig på jobbet och framför allt slutresultatet!

När var BF?
    Jag tror på pojke!

Svar på tråden Där gräset är grönast och champagnen har de rundaste bubblorna