Izunia
Ja vist är det fånigt! Notera att den summan även ska täcka in det man tjänar på sommaren under sommarjobb mm.
Zua
Har du gått över tiden eller känns det bara redan nu som att dagarna är evighetslånga? Har folk börjat ringa med dåliga ursäkter bara för att höra om ni är hemma fortfarande?
Izunia
Måste säga att din man verkar som min. Man ska inte spara saker i onödan och att spara saker av nostalgiorsak förstår han sig inte på alls. Dessutom så kanske man vill ha något annat till nästa barn, tex ny färg eller ny modell.
Gemma
Spännande att kika på bostad. Lägg gärna upp lite länkar så jag får kika. Jag ska på visning i morgon men är lite kluven...
Klart ni inte ska tacka nej till privat sjukvård här, privat sjukvårdsförsäkring är väldigt vanligt och de flesta jag känner har en och det är perfekt! Fast du kanske menar någon ännu bättre variant.
Hur stort kikar ni på? Kanske inte bara just nu utan sen när ni ska hitta något eget.
Känner så väl igen det du berättar om bortklemade män *s*. På nobel bildar marskalkarna en sk "kungahäck" dvs de står i två led så kungen kan gå genom denna korridor med folk så han inte råkar vika av och gå åt fel håll någonstans. Hur många år har han då inte gjort detta??
Vi har en tjej som städar varannan vecka och det är guld värt! Vi är båda dåliga på att ta tag i städning och jobbade (iaf tidigare) mycket båda två. Det gör att vi slipper mycket irritation och bråk.
Avslutar med att gratulera till dagisplatsen, skönt att det löste sig. Hur valde ni?
Själv är jag fortfarande trött efter helgens eskapader. Var på bal i lördags vilket var mycket trevligt. Började med fördrink på Grand innan vi begav oss till Karlbergs slott. Middagen var mycket god, vinet var väl utvalt till och bordssällskapet på alla sidor var trevligt. Dansade så mycket sällskapsdans att jag har träningsvärk i armarna, min kavaljer var mycket lång (eller så är jag klart mer otränad än vad jag trodde)
Klockan ställdes om i taxin hem vilket innebär att en timme till plötsligt försvann, så det blev inte många timmars sömn för mig innan det var tid att gå upp för att bruncha med tjejerna. Vi ses och äter brunch sista söndagen i varje månad och sen tog vi en promenad.
Dagens I-landsproblem dock, jag blev medbjuden på hästpolo. Polon är i augusti men jag har ingen bra klänning för det, vilket innebär att jag måste köpa en - stackars mig *s*. Vet att det är långt i förväg men har ni några ideer om roliga affärer? I hattväg blir det nog något i en diskret färg tror jag, överlåter hattparaden åt de andra.