Vad spännande med alla provdukningar etc. Jag har ingen möjlighet till det än, får vänta till dagen innan. Det är lite udda bredd på borden osv. Nu har jag bestämt att de som kan falla bort från festen får sitta på ytterkanter så det inte blir glapp mitt i långbord och dyl, men det är inte lätt att få till bordsplaceringen. men det löser sig nog. Fick ett avhopp igår också. Ett par vänner kommer att flytta 20 mil och hon börjar nya jobbet på måndagen efter, förstår att det kan bli lite körigt. tråkigt att de inte kommer, men man måste ju förstå att min dag inte är viktigast i världen för alla andra...
Blivande mrs walker skrev 2009-03-24 09:01:36 följande:
Sååå lurade: Jo, det är svårt det där med osäkra gäster. Jag tänker att det är bättre att ha med dem än ta bort dem, så de inte dyker upp och känner sig bortglömda. Vi ska ha separata bord, så det känns inte lika mycket som ett "glapp" om någon vid bordsänden saknas som om man har långbord.Och idag ska vi visa våra mammor festlokalen (min pappa bor i Norrland och min fästmans har inte tid, så det blev bara mammorna) och provduka (så jag sitter med en stor kasse med tyg och lakan under skrivbordet här på jobbet), och sedan ska jag åka till mamma och prova klänningen som hon sytt om!