Låter som blivande makarna har haft kul.Men fy för att bli dagen av "rånare" i bara kalsonerna Jo jag hade också jätteroligt. Pratade med svägerskan nu på morgonen och det lät rätt lugnt ändå. så det var kanske inte så farligt ändå, jag hoppas det i alla fall...
Blomsterbåge på Lidl, ja man kan då hitta grejor på det mest oväntade ställen. Själv gjorde jag klar framsidan på vår gästbok igår. Köpte en svart bok med svart tyg och strök på vårt monogram som jag printat ut. Blev jättebra och nu ser gästboken ut precis som våra festhäften. Japp jag vet blivande mrs walker du skulle aldrig i livet ha ett monogram Vi har ju sets i fler trådar... Men jag blev i alla fall jättenöjd. Jag är galet noga med detaljer ibland och vill att allt ska matcha. Men sen kommer jag att lämna över gästboken till min granne som ska fixa till strukturen på den och pynta den lite. Jag gör allt annat själv så det vore kul att få bli lite överaskad...
Blivande mrs walker skrev 2009-03-30 10:21:30 följande:
Jag har layoutat festprogrammet i helgen, och min pojkvän hade svensexa.Halv sju på lördagsmorgonen rusade två män i rånarluvor in, satte en sovsäck för ögonen på honom och bar iväg honom i bara kalsongerna. Sedan har han fått hoppa från Älvsborgsbron, gå genom Lindome centrum med ett plakat där det stod "jag hatar IFK", låtsasskjuta efter designstudenter som var utklädda till djur för att uppmärksamma earth hour, bada bastu och dricka mycket och sedan full springa en halvmil genom skogen. Det verkar ha blivit ganska
lyckat.Jo, jag hittade en blomsterbåge också, på Lidl för 80 kr.Sååå lurade: Din möhippa låter jätterolig, men avd tråkigt att det blev bråk mellan vännerna. Sy ihop en klänning på en halvtimme, oj!