• marriage09

Vart går bröllopsresan?

Behöver inspiration!!! Jag varit ute och rest jättemycket, flertalet långresor i alla möjliga världsdelar och nu skall vi snart boka bröllopsresa och vi vet inte riktigt vart. Jag vill egentligen verkligen till Afrika men sambin har bott där och då känns det inte så spännande för honom.

Vart åker ni?? Eller vart skulle ni vilja åka?? Resan skall vara ca 3 veckor, pris spelar ingen roll (iaf inte i syfte att inspirera)

TACK!!

• Svar på tråden Vart går bröllopsresan?
  • TinkieWinkie

Tahiland. Men hade jag valt helt fritt hade jag åkt till malaysia eller Fiji det är mina paradis på jorden

• Vena

Thassos, Grekland. Har aldrig varit på den ön, som verkar underbar. Vi har varit i Grekland massor förut och älskar det

• miac

Snorkling i Röda havet, Egypten!

• FiaoJonny

Vi ska åka på vår drömsemester!! :)

Resmålet är Karibien och vi kommer spendera en vecka på vardera ö:

Antigua
    Guadeloupe
    Barbados

Första hotellet är ett all inclusive extra allt :) sen drog vi ner på kostnaderna lite på de andra hotellen - SVINDYRT annars :|.

Bokade och betalade förra veckan - tjohej!! :)

• Cackis

Karibien här med Aruba "Bucti Beach Hotel".

• Cape

Har precis bokat en jorden runt med focus på Nya Zeeland och Söderhavet!

Både han och jag har rest en del så det var lite struligt att åka till platser där ingen av oss varit förut.

Flyger via London direkt till Hongkong där vi är några dagar. Därefter till Aukland Nya Zeeland en vecka. Sen bär det av till Tonga i Söderhavet en vecka, efter det Samoa en vecka.

Efter Samoa åker vi till Los Angeles några dagar innan vi åker hem igen!

Totalt borta 5 veckor!

Vi längtar något kopiöst efter denna resa!!!

• Steven och Johanna

Hmm, blir sugen att åka till Bali! Vad har det kostat för er?

• Linadesign

Kan rekommendera Costa Rica i Centralamerika om ni inte redan varit där. Fantastiskt vacker natur; regnskogar, vulkaner, varma källor, vattenfall, underbara stränder + trevligt folk!

• Flisa80

Steven och Johanna skrev 2009-04-21 19:34:25 följande:

Hmm, blir sugen att åka till Bali! Vad har det kostat för er?
    Vi har ännu bara bokat flyg, det kostade oss 16 000:-

Kom till oss i Bali-tråden!!! Där kan du ställa alla frågor du har och vi är många som kan svara!

www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3279867.html
Svar på tråden Vart går bröllopsresan?