Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Fixat

Oj, samtidigt ....

Ja det kan ju bli så med en del text när man ar olika datorer med olika typsnitt o så... hoppas det gick att få ihop iaf...

Ni kan bara gissa ur MÅÅÅÅÅÅNGA timmar jag suttit med det där jä-la häftet!!! På själva bröllopet öpnnade jag inte ens häftet De är veckor av heltidsarbete för att få alla rader raka mm vid uskrift.

Villemoa: Då kanske det e dags o börja... Du får gärna rippa hela om du vill. Glöm ine bya ut våra namn bara.

20090725 skrev 2009-04-02 20:00:27 följande:
    Äntligen är det min tur:jag tog mig friheten att vidarebefodra ditt mail till de som skrivit sin mail efter ditt sista inlägg! hoppas du inte hade något emot det!super fint och bra häfte, jag kommer att ha mycket andvändning för det när jag skall göra mitt!tror dock att lite text och så hade fått ett eget liv å hoppat lite som det ville, fick det inte att hänga ihop ibland, men kanon va det iallafall!En stor tumme upp för dig!!

Fixat!!!

Zavannah skrev 2009-04-02 20:04:57 följande:
    Hej på er Passar på att lägga in min mailadress oxå, ifall någon vill vidarebefordra festhäftet. Tack!! annaviktoria@live.se

Strålande...

Jag har ju massor med sånt där krafs i min dator.

Jag kom på en sak till er ogifta....
    Det e många som blir lite deppiga efteråt. jag blev också det. Samtidigt som jag va helt slut. Jag tror det e jätevanligt. Så va beredda på det ni som engagerar er till 110% som jag gjorde.
    De gäller att hitta ett nyt projekt att hålla på med. jag jobbade 15-18 timmar 6 dar i veckan hela hösten. Annars hade jag nog mått sämre.

vi sparade vår 4 v långa bröllopsresa till Florida nu i januari. Vilket vi tyckte kändes bra. vi tog 2 nätter på spa 1 v efter bröllopet utan vår dotter.
    För oss hade det känts konstigt att bara åka ifrån allt på resa direkt. Vad passar er???????

Fixat

Cilla GB skrev 2009-04-02 20:16:38 följande:

Nu ska jag oxå komma här och tjuva lite:)Hade varit jättesnällt om man velat vidarebefodra festhäftet!www.cilla@spray.se

Nu har jag iaf mailat alla som står på alla listor. Inbox, gästboken här + en tråd till.

Jag kommer operera min ögon i morrn. Så jag kommer inte sitta vid datorn på ett tag, så ni vet. Men jag återkommer när jag ser nåt igen
    ÄNTLIGEN ska jag bli av med mina glasögon... JIPPIIII!!!!!

Så nu har jag mailat er sista...
    Skriv i gästboken om ni vill ha häftet from NU!!!

Hoppas ni såg alla länkar jag tipsade om där ovan.... Där finns det tips också

Gå på toa!!! Jag hade en underkjol med släp. Vi hade ju en damtoa så där man tvättar sig o så va det så rent o fint så jag tog av mig den utanför o trippade in o gjorde mitt. Sen va det bara hoppa i den igen. Det är ju resår i underkjolen

Ja vi hade skaldjur till förrätt. MEN de va skalade o det blev en slags coctail/sallad med lite annat till. Så det blev ingen kräftskiva till förrätt. Men jag va bra sugen på det för jag ÄÄÄÄLSKAR skaldjur. Vi hade då tänkt att ha våtservetter med citronlukt.

STRESS!!! Ja mitt stora tips är PLANERA I TID!!! Alla va stressade runt om kring mig o jga va coollugn. De å resturangen, hårfolet mfl sa att de aldrig träffat en så lugn brud. PLANERING OCH ÅTER PLANERING. Deligera till folk ni litar på. Lite till må¨nga personer så inte en stackare får allt. Gör litstor med klockslag o vad som ska göras. Jag vet - det låter som natsityskland men DET FUNKAR!!!!

Sätt dig ner i lugn o ro. Gå igenom steg för steg i huvudet.
    Vakna- vad behöver jag göra då duscha- Packat allt till väskan??
    Frukost- hemma ? hos frissan? vem fixar?
    OSV OSV.

Sitta med underkjol kommer gå bra tjejjer, oroa er inte ni hittar en lösning. - Jag lovar

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar