Fanasis skrev 2009-04-05 18:13:05 följande:
Visst är vaxning överlägset. Jag har sällan varit i mer pinsam situation i hela mitt liv. Men jag fick också många goda skratt med alla konstiga "ställningar", men attans vad effektiv och snabb hon var. Och jag tyckte inte det var värre än att vaxa benen.Och jag ska definitivt göra det till bröllopet, jag kände mig faktiskt sexigare!!!
Intressant att du fick hålla på i olika ställningar o grejer... "min" tjej säger att det är helt onödigt, så det enda jag gör är att ligga på rygg, dra upp ena eller andra benet lite o sedan ligga på sida det sista... Mycket smidigare för den som blir vaxad - o inte lika utelämnande!
giz83: Det är STOR skillnad på att vaxa själv och att ha ett proffs som gör det... Jag försökte vaxa själv för några år sedan men kunde inte för det gjorde för ont.. Låta ett proffs göra det är inga problem dock o jag tycker inte ens det gör särskilt ont då...
Mrs D to be: Har oxå hört det där med rengöringsmedlet... o testat det... fick absolut noll och inget resultat alls av det - vare sig om jag använde det direkt när jag var nyrakad, varje dag, bara dagen efter, bara när prickarna kommit fram ordentligt (tar för mig 2 dagar) osv.. men resultatet uteblev oavsett... så det är nog väldigt individuellt om det funkar eller ej tyvärr...