Inlägg från: augustibrud2009 |Visa alla inlägg
  • augustibrud2009

1/8 Nr2

Det är svårt det där med vigselprogrammet, men vår toastmaster kommer dela ut det när gästerna kommer in i kyrkan. Han ska ju ändå tala om för dem vart de ska sitta. Så jag hoppas att de tittar igenom det lite innan vigseln så att de inte sitter och bläddrar i det när det är dags =). Hur många ska man göra? Man behöver väl inte ha några till barnen? Det kommer väl knappast dyka upp några som inte är bjudna??

• augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-16 11:25:48 följande:
    Ååå det där är ju med jättesvårt...men tanken är väl att alla ska ha vigsel & festprogram. Vi kommer ju inte att ha några barn med...eller 1 barn å några spädbarn blir det kanske, å de kommer ju inte behöva något festhäfte, med till de barnen, som kommer skulle man väl kunna lägge en liten pysselbok å några kritor....Sen tror jag att det kommer komma några "oinbjudna" till vigseln..t.ex. jobbarkompisar osv. Så ett par extra är nog inte fel..
    Vi gifter oss 30 mil hemmifrån så några arbetskamrater lär inte komma... så därför vet jag inte...
  • augustibrud2009
    MarianneL skrev 2009-04-17 19:49:57 följande:
    Ja vi fick ovkså våra två förssta svar idag. Sååå spännande o se om folk kan komma. Är det försent att boka florist o frisör i Juni? Tyärr kan jag inte komma till Sverige förens då, så jag är lite nervös att det kanske ska vara försent. Det borde väl finnas nån kvar i hela Linköping... "HOPPAS"!
    Du kanske ska ringa och kolla runt lite innan så du har pratat med någon. Vi ska ha valla blommor och design och hon ville ha besked senast april/maj...
  • augustibrud2009

Man kanske ska lämna ut näsdukar ihop med festprogrammt :P

• augustibrud2009

Igår var jag och köpte min klänning =D, den är heeelt underbar, gud så jag längtar =)

• augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-19 16:55:53 följande:
    Ååå vad kul, vad blev det för klänning? Har du bild?
    Nej, jag ska ta nästa gång jag provar den, det var förbjudet att fotografera i butiken. Men jag vill inte att min m2b ska se den så jag vet inte om jag vågar lägga upp den här. Det är i alla fall en helvit halterneck klänning med pärl-broderier och drapering som följer med ända ner. Jag är jätte nöjd =)
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-04-19 23:09:05 följande:
    Det låter verkligen jättesnyggt Nä men det förstår jag verkligen, min sambo va ju den som valde min klänning Är verkligen jätteglad för det
    Jag har kikat mycket på klänningar med honom så jag vet vad han gillar =). Så nu valde jag något jag verkligen tyckte om och så får det bli en överraskning =D!
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-04-21 10:50:35 följande:

Idag har jag bokat in manikyr, tyckte dock att det va ganska dyrt, men å andra sida vill man ju ha fina naglar den dagen
    Vad kostar det?
  • augustibrud2009
    Cattis77 skrev 2009-04-22 15:29:31 följande:
    Jaså är det här ni är.... Jag har letat och letat men inte hittat er... :(Men nu äntligen.... Nu får man läsa ikapp lite!!
    Åh, stackare. Tur att du har hittat oss nu =) Välkommen tillbaka =)!
  • augustibrud2009
    PixieKatt skrev 2009-04-23 12:44:32 följande:
    Får jag vara med här ??Gifter mig den 1/8 på Rånäs slott!Har fixat ringar (finns i mitt galleri, sjuuuukt snygga är de), köpt klänning och underkläder . Finns INTE i galleriet .Vigselförrättare bokad (borglig). Däremot skall vi nu tänka ut hur vi vill ha själva vigselakten och skriva ihop något, känns jättesvårt :)
    Du är varmt välkommen =)!
Svar på tråden 1/8 Nr2