Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 Nr2

SaraPayam skrev 2009-05-01 15:44:35 följande:
    Hahaha vad kul att vi får fira vår stora dag, samtidigt
    Ja det är skojsigt!!
  • Cattis77

Nu har min blivande och jag satt oss ner o funderat o bestämt hur vår vigsel sak se ut.... Så skönt att ha det färdigt! Det enda vi inte är på det klara är vilken låt vi ska ha till utgångsmarschen, men det kommer... Nu hoppas vi bara att prästen tycker att det funkar...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-06 08:24:38 följande:
    Nä det där är svårt, vi kan inte heller bestämma vad vi ska ha som ingångsmarch & utgångsmarch...eller ska de vara samma??
    Nä dom behöver inte alls vara samma... Man kan välja vilken man vill ha!
    Som ingångsmarsch ska vi ha Bröllopsmarsch F. Mendelssohn.
  • Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-05-08 13:20:22 följande:
    Wiho! Vårat nya efternamn har blivit godkänt av PRV! Fast nu ska det kungöras i en månad, men jag tror inte att det blir några problem. Min sambo (som är den som kommer heta det nya namnet från mitten av juni) blev helt extas och väldigt nervös tror jag, han har tvekat mycket och oroat sig mycket för vad andra ska tycka. Men nu har han inget val! Jag tror att det blir väldigt bra (och det tror jag att han tror innerst inne också!)
    Vad skoj... Vi lämnade in våra papper idag om hinderprövning och namnbyte...ojojoj...

Och nu kan jag även boka av underkläder på listan!
  • Cattis77

SaraPayam - Det blev en bh och en hipster-trosa kan man säga! Jag valde en set som jag kan använda fler gånger me när man vill vara "fin". Och bh kan jag använda på 3 olika sätt, utan band, med band o som halterneck...så jag är nöjd!

• Cattis77
    troddealdrig skrev 2009-05-11 22:37:57 följande:
    Är det bara vi som gifter oss den 7 Augusti i år?
    Vet tyvärr inte om de bara är ni som gifter er då..men det kan jag inte tro....
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-11 22:11:06 följande:
    Det förstår jag att du är Jag kommer nog med köpa nåt liknande, för en korsett blir ju bara liggandes i garderoben...
    Håller me dig om korsett att det har man ingen speciell användning för... Blev faktiskt lite besviken på Lindex som har en bröllopsserie. Den serien bestod av 2 bh-ar och trosor o sen bara korsetter och för mig som har lite större byst så fanns det ingen i min kup.strolek. Jag trodde faltiskt jag skulle hitta nån annan bh där oxå men det var misslyckat. Tänkte dom brukar ha bra bh-ar till en bra peng! Så var det här i Kristianstad i varje fall så ja fick leta vidare och ja hittade
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-14 09:19:06 följande:
    Cattis77: Grattis på födelsedagen Hoppas att du får en underbar dag
    Desamma önskar jag dig Hoppas du också har haft en underbar dag!!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-15 10:15:03 följande:
    Hahaha japp det har jag haft Du då?
    Jopp jag hade en härlig dag i Tyskland!! Kommer strax online igen..ska bara fixa lite!! Vi ses kanske då om du är kvar??
Svar på tråden 1/8 Nr2