Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 Nr2

Jag vet inte om han kollar men om ni vill kan jag lägga in den nu för han jobbar fram tills 18... ;)

Jag har gett min tärna en håruppsättning den 1/8 o sen har jag handlat ett Thomas Sabo-halsband men nu vet jag inte om det blir för mkt...vad säger ni???

• Cattis77

Då lägger jag upp den..... Ska bli kul att se vad ni tycker??

Ja visst är det det men jag vet inte.... Får man lov att fråga för hur mkt ni tänker ge??

• Cattis77

Nu ligger dom uppe fram tills kl 18 ikväll

Ni får fantisera bort det överblivna tyget vid bysten!!

• Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 13:07:33 följande:
    Nu har jag gjort färdigt de första festprogrammen, bild finns i galleriet. Säg gärna vad ni tycker De röda hjärtanen och de blå fjärilarna ni ser är brads som jag använt för att sätta ihop häftena, sedan vek jag dem över kanten så att de inte sticker ut, då blir det snyggt även från sidan smart va :-P
    Va fina dom är... Duktig du har varit!!

Och tack så mycket för att du tyckte min klänning var fin.
  • Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 12:36:27 följande:
    Jag har ingen aning ännu, beror på vad jag hittar. Men jag hade väl tänkt mig en 500 kr eller nått. Är det för lite?
    Tycker jag inte. Det är därför jag börjar bli osäker för mitt blev lite dyrare...hmmmm
  • Cattis77

Ja presenkortet har hon redan fått för annars skulle hon fixat det själv däruppe eftersom dom precis har fått barn o känner att pengarna inte räcker till. Men det andra har hon inte fått så därför känns det lite veligt... Visst en håruppsättning är ju ett minne men det andra är ju ett minne hon får ha kvar...
    Men att få vara tärna är ju oxå ett minne.... HJÄLP!!!

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-05 14:16:29 följande:
    Du är jättefin i din klänning
    TACK!
  • Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 14:21:26 följande:
    Cattis77 skrev 2009-07-05 13:50:44 följande:
    Finns det inget mindre då? Fast om du redan köpt halsbandet.. kan du lämna tillbaka det? Hur tänkte du när du köpte det? Varför tycker du nu att det blir för mycket?
    Jo jag kan lämna tillbax det!! Jag tänkte bara att det var fint och var enkelt och passde hennes stil, tror ja... Det är en enkel silverkedja med en lite större vit pärla som hängsmycke. Eftersom jag ska ha samma märke på mitt armband o öronhänge, tänkte ja det var kul att hon fick i samma märke. Men visst det finns ju massa olika smycken i det märket. Men hon snackade om halsband o visste inte vad hon skulle ha.... Usch jag vet inte!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-05 14:18:15 följande:
    Jättefina festprogram Mitt finns med i galleriet
    Fint festprogram du gjort...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-05 17:09:08 följande:
    Men om du har köpt det, så är det väl synd å lämna tillbaka det. Hon kommer ju bli jätteglad över att du uppskattar att hon ställer upp. Så kör på det.
    Ja det stämmer ju... Får tänka lite till men det kommer nog bli bra!!!
Svar på tråden 1/8 Nr2