Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 Nr2

Men du verkar inte vara här så jag hoppas vi kan höras senare o tragga lite om bröllop...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-05-15 14:53:49 följande:
    Me too Håller på å bakar bröd idag. Å sen har jag gjort en kladdkaka, enligt viktväktarreceptet...vi ska ju ha lite kalas imon, så nått vill man ju ha å bjuda på
    Jag ska ha kalas på torsdag!! Skulle jag kunna få recepetet på kladdkakan a´ Viktväktarna.... Snälla!!
  • Cattis77

Hej SaraParyam!

Tack så jättemycket.... Du har verkligen vara duktig!! Tänk om ja hade varit så duktig...lite duktig men inte så duktig!!

• Cattis77

Hittade du några underkläder förresten när du var på stan???

• Cattis77

Ja det vet ja hur det gick eftersom det är måndag idag... Hi hi hi hi... Hade ingen speciell koll men tyckte att Norges bidrag var bra o lite kul att nån i Skandinavien vann! Men samtidigt är det synd att Sverige inte kom längre upp på listan för jag gillar den låten...men men men

• Cattis77

Ja det närmar sig ju nu med stora steg...så man går ju inte säker precis från att bli "hippad"... Men det ska bli kul tror jag men man vill verkligen inte bli det som ni säger dan innan bröllopet. Då hade jag nog blivit sur...

• Cattis77
    Hawaiiii skrev 2009-05-22 12:43:38 följande:
    Skulle iofs kunna tänka mig en hippa i form av att gå på spa och få massage och dricka lite champagne bara, det skulle funka dagen innan, men helst vill jag festa loss ordentligt med tjejerna eftersom jag träffar dom så sällan.
    Det låter ju som en mysig hippa om man hade fått det. Men sen samtidigt tror jag att jag oxå blir hippad med lite mer håll-i-gång...
  • Cattis77

Nu jäklar ska det börjas planera på riktigt... Skoja lite bara.
    Bestämt datum med mina föräldrar me provning av mat o en Tysklandresa...
    Vårt monogram skickat till conditoriet så vi kan ha det i choklad på tårtan...
    Påbörjat placeringskort till dom gäster som har anmält sig...inte många dagar kvar att anmäla sig på...
    Många funderingar som går i mitt huvud just nu men dom kommer säkert bli kalasbra....tror ja!

Hur går det för er andra???

• Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-05-26 20:57:01 följande:
    Här går det panikslaget nog rätt segt. Mår inte så bra just nu så jag har ingen ork över till att planera något. Känner att jag får smått panik över hur mycket det är kvar att göra...
    Försök ta det lugnt så kommer det att ordnar sig säkerligen...huvudsaken är att du tar hand om dig själv så ordnar sig resten oxå...

Krya på dig vännen!!
  • Cattis77

Hej!

Ska alla ha underkjol?? Det ska inte ja....
    Vad ska ni ha för utgångsmarsch...det har vi problem med. Vill ha nått som avspeglar oss men utan text så kan våra val kanske bli lite konstiga...
    Min brorsdotter ska sjunga så det är gratis! Kommer att böla då..

Ikväll har vi bokat hotell till bröllopsnatten...

Sara-Payam - Är det de enda ni har kvar om jag säger så... Ojoj vad jag ligger bak då!!

Svar på tråden 1/8 Nr2