1/8 Nr2
Men du verkar inte vara här så jag hoppas vi kan höras senare o tragga lite om bröllop...
Men du verkar inte vara här så jag hoppas vi kan höras senare o tragga lite om bröllop...
Hej SaraParyam!
Tack så jättemycket.... Du har verkligen vara duktig!! Tänk om ja hade varit så duktig...lite duktig men inte så duktig!!
Hittade du några underkläder förresten när du var på stan???
Ja det vet ja hur det gick eftersom det är måndag idag... Hi hi hi hi... Hade ingen speciell koll men tyckte att Norges bidrag var bra o lite kul att nån i Skandinavien vann! Men samtidigt är det synd att Sverige inte kom längre upp på listan för jag gillar den låten...men men men
Ja det närmar sig ju nu med stora steg...så man går ju inte säker precis från att bli "hippad"... Men det ska bli kul tror jag men man vill verkligen inte bli det som ni säger dan innan bröllopet. Då hade jag nog blivit sur...
Nu jäklar ska det börjas planera på riktigt... Skoja lite bara.
Bestämt datum med mina föräldrar me provning av mat o en Tysklandresa...
Vårt monogram skickat till conditoriet så vi kan ha det i choklad på tårtan...
Påbörjat placeringskort till dom gäster som har anmält sig...inte många dagar kvar att anmäla sig på...
Många funderingar som går i mitt huvud just nu men dom kommer säkert bli kalasbra....tror ja!
Hur går det för er andra???
Hej!
Ska alla ha underkjol?? Det ska inte ja....
Vad ska ni ha för utgångsmarsch...det har vi problem med. Vill ha nått som avspeglar oss men utan text så kan våra val kanske bli lite konstiga...
Min brorsdotter ska sjunga så det är gratis! Kommer att böla då..
Ikväll har vi bokat hotell till bröllopsnatten...
Sara-Payam - Är det de enda ni har kvar om jag säger så... Ojoj vad jag ligger bak då!!