Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 Nr2

Nu har jag lagt in våra prototyper på vigsel- och festprogram hos mig. Papperna som jag ska använda mig av kommer imorgon o sen ska skrivaren köra för fulla muggar...

En liten fråga: Vad ska ni ha för utgångsmusik i kyrkan???

• Cattis77

Vi kan inte heller komma på vad vi ska ha...hmmmm
    Svårt detta....så tyvärr kan jag inte komma med ngr förslag!!

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-05 18:00:59 följande:
    Cattis77 skrev 2009-07-05 17:41:27 följande:
    Vi får be de andra tjejerna om förslag Nån?!
    Ja verkligen...

Nu ska ja gå fixa lite annat..men kommer inom en runda senare kanske!!
    Ha det så bra så länge... Kram
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-05 20:08:26 följande:

jo då jag blev hippad igår!! superroligt med uppdrag på stan, picnic, glasblåsning, förhörelse om hur bra vi känner varandra,kroppdelspussel, vinprovning, fäktning, singstar och nynningsleken (gissa vilken låta jag nynnar på som jag hör i lurarna)skriva kärleksdikt till min blivande. fick 15 ord som skulle ingå och allt skulle vara på rim.
    Va härligt!! Skojsigt
  • Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 18:13:51 följande:
    Vi vet inte heller vilken vi ska ha.. så här kommer tyvärr inga tips. Är det ingen som har bestämt sig?Nu är alla favouraskar färdiga *pustar ut*Så nu ska jag käka lite och sedan sätta igång med placeringskorten. Lika bra att köra när man är igång.
    Duktig du är....
  • Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 19:40:41 följande:
    Vi kommer ha mendelsson som ingångsmarsch. Men vi vill ha något glatt och festligt som utgångsmarsch... vet inte vad bara...
    Vi ska me ha Mendelssohn som ingångsmarsch... Men lite värre me utgångsmusik...hmmmm
  • Cattis77

Nu får jag nog ta bort bilder på min klänning...så min blivande inte ser det!!

• Cattis77

Jag kan lägga upp bilden snabbt bara för dig om du vill

• Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-06 13:15:58 följande:
    Hemskt vad man missar bara för att man är borta en dag! Jag tror inte heller jag kommer bli hippad... jag har inte så många vänner här och mina vänner från södra sverige (där jag kommer ifrån) kommer inte upp förrän dagen innan bröllopet och då hoppas jag verkligen inte att jag blir hippad. Vi ska ha denna (första 1.40) www.youtube.com/watch som ingångsmusik och denna www.youtube.com/watch som utgångsmusik (på cd).
    Ja ibland gör man det... Vad missade du vännen??

Fina låtar ni ska ha.... Jag eller vi vet fortfarande inte vad vi ska ha som utgångsmusik...pust o stön!!
  • Cattis77

Okej...du kanske villse den då?? Säg till så kan jag lägga in den en snabbis bara för din skull...

• Cattis77

Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??

• Cattis77

Mitt problem är att jag hade tänkt att hon kanske ville ha det på sig den dagen hon är tärna... Jag vet inte...

Svar på tråden 1/8 Nr2